poniedziałek, 22 października 2018

147. Lift październikowy_INKA

Witam cieplutko!

Jak minął Wam weekend? Wypoczęci, pełni energii?
U mnie nawet choć bywały lepsze, ale nie ma co narzekać, zawsze może być gorzej.

Prez weekend udało mi się zrobić kartkę w temacie bożonarodzeniowym i mam nadzieję, że pisze się jako lift kartki na zabawę u Inki.



Wybrałam sobie lift karteczki Uli, która wygląda tak:




U mnie w ozdobnym kółeczku mała grafika świąteczna 3D (jest jemioła i kwiaty ostrokrzewu).

Ozdobne kółeczko jest stworzone z małych naklejek (tzw. dot) i stworzona taka oto ramka:

Żeby im się lepiej przyjrzeć zrobiłam mały kolaż z niektórych elementów kartki:


Jak Wam się podoba taka karteczka?

Udanego tygodnia!

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

12 komentarzy:

  1. Kartka z aniołkami jest śliczna. Twoja z różą i jemiołą bardzo mi się podoba.Elementy ozdobne dookoła środkowego motywu są bardzo dynamiczne. Całość prezentuje się bardzo interesująco. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba :-) Świetne te malutkie naklejki , ale napracowałaś się przy ich klejeniu !
    Dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta karteczka,świetny pomysł z tymi naklejkami -super !
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu, cudna kartka. Podziwiam precyzję w komponowaniu wzoru z tych naklejeczek.
    Weekend minął na cieszeniu się ostatnimi promieniami słońca.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu! Podziwiam Cię za tą misternie wykonaną ramkę, Karteczka jest Przeurocza - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra Madziu a weekend minął szybko i pracowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponująca karteczka! Świetnie poradziłaś sobie z maleńkimi naklejkami. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudna!!! Ja się w niej zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta ramka była gotowa, czy sama tak równiutko nakleiłaś wszystkie elementy? Kartka śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!