czwartek, 10 lutego 2022

204. Oprawione prace i małe co nie co

Witam cieplutko!

Jak minął Wam ostatni czas? U nas w miarę do przodu brniemy, powoli wracamy do siebie, ja w ramach dbania o kondycję przed wiosennym sezonem jazdy na rowerze, zapisałam się na zumbę, dalej uczęszczam na zajęcia tenisa, a męża od czasu do czasu udaje mi się namówić na badmintona. Może wysiłkiem fizycznym zwalczymy i odpędzimy co złe.

Dziś przychodzę do Was by pokazać oprawione maki na wietrze (które skończone leżały od baaardzo dawna) no i skończone chabry.

Najpierw same hafty:


A teraz - tadam - na ścianie:



Myślę, że jak na swoją własną inicjatywę oprawy wygląda całkiem całkiem, oko cieszy i mnie również to, że udało się w końcu dobrnąć do finiszu, bo strasznie mnie męczyło że tak leżą i czekają na swój czas. Ale nie ma tego złego, pokój akurat wymalowaliśmy zaraz po świętach więc i na czyste ściany zawitały kwiaty :)

*************************************

Jeśli chodzi o małe co nie co to powstały małe serwetki do kompletu richelieu - na razie 3 małe:




Staram się od razu je przepierać i krochmalić by być na bieżąco, więc po 3 sztukach zrobiłam małe pranko by Wam pokazać efekt. 

Teraz na tamborku kolejne 3 sztuki.
No i oczywiście bratki są w trakcie tworzenia, ale to kolejnym razem :)
********************************

Tyle na dziś, ale w głowie mnóstwo pomysłów, które przelewam na tkaninę bądź papier i się tworzy, więc pewnie wkrótce tu powrócę :)

Udanego tygodnia życzę i do następnego :)

 
Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

20 komentarzy:

  1. Śliczne hafty i obrazy bardzo ozdobne. :)
    Ja też sama oprawiam.
    Serwetki super. :)
    Mój komplet richelieu czeka na dokończenie i nie wiem, czy się doczeka - nie mam motywacji do tego haftu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, pięknie się hafty prezentują, oprawa dużo daje i wydobywa ich urok. I jaki śliczne te serweteczki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, tylko zawsze się boję jak mi to pójdzie ;) dziekuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Przepiękne te kwiaty, zwłaszcza maki 😍 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprawione kwiaty wyglądają przepiękne, a serwetki są zachwycające.

    W ramach letniego urlopowego dbania o kondycję tak załatwiłam stopy, że zafundowałam sobie zmiany zwyrodnieniowe, ale tak to jest, gdy kanapowiec chce maratończykom dorównać.

    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) oj niedobrze, mam nadzieję, że da się coś z tym zrobić, jakaś rehabilitacja? Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    2. Rehabilitacja? Ponad rok czekania. Chyba trzeba nauczyć się latać.

      Usuń
  5. Wspaniałe hafty a w oprawie prezentują się rewelacyjnie a serwetki Richelieu po prostu małe cudeńka, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafty ,dobrze że doczekały się oprawy🙂
    Mnie też męczą takie nie dokończone pracę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie prezentują się te haftowane obrazki kwiatów. Serwetki nie jedną osobę zachwycą. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne obrazy :) Maki skradły moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!