czwartek, 2 stycznia 2020

192. Szydełkowe twory - ciąg dalszy

Witam cieplutko!

Zabawa sylwestrowa udana? Mam nadzieję, że wszyscy w zdrowiu wskoczyli w Nowy Rok i że będzie on dla wszystkich lepszy niż ten co upłynął.

Dziś chciałam Wam bliżej zaprezentować moje tworki zakończone pod koniec 2019.

Tuż przed Wigilią skończyłam chustę Alis wg wzoru z pasart.pl. 
Włóczka: Yarnart Flowers kol. 250
Szydełko: 3.0






Chusta z przeznaczeniem dla mojego Brzdąca:)

********************
Jeszcze w tym samym dniu udało mi się zrobić komin/szalik na guziczek z dwóch motków włóczki Scheepjes Chunky Monkey w kolorze jasno szarym (szydełko 5.0) wzorem wafelkowym:



*********************

A że usiedzieć bez szydełka nie dało rady, to zaczęłam kolejną chustę, tym razem z przeznaczeniem dla mojej mamy:


W Sylwestra było już tyle:


Materiał: kokonek 3 nitki, 1200m, Czekolada/burgund/rdza/koniak/żółty/krem
Szydełko 2.1 (jakoś dla mnie 3 to za luźne wychodziło)
Wzór: skrócona wersja SisLove, czyli Nina

************************

Wczoraj dzień upłynął nam na planszówkach - na stole wylądował Catan, Piraci 7 Mórz, Archipelago i Century: Korzenny Szlak.



Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

12 komentarzy:

  1. Powodzenia Madziu. Pięknie będzie i ta ukończona chust i ta w robocie mają świetne kolorki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne chusty, Madziu, ciepłe i bardzo dekoracyjne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta ma przepiękne kolory, a szalik ciekawy wzór

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta! Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia chusta to cos dla mnie. Kolory na twoim zdjeciu nie oddaja ich rzeczywistosci. W realu sa cudne, wiem, bo je widzialam. Pozdr. I zycze szczesliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne szydełkowe twory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszła ta chusta i ciekawe ma kolory:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwa z Ciebie "maszyna dziewiarska". Piękne rzeczy stworzyłaś. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy robisz na szydełku, cudowna ta kolorowa chusta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!