czwartek, 26 listopada 2020

193. Szydełko, a nawet haft, czyli cała ja :)

Witam cieplutko! 

 

Dawno się nie widzieliśmy... oj ile się działo przez ten czas... ciężko wszystko opisać.

Tęskniliście troszkę? Ja za Wami bardzo :)

Ale jestem dziś i chciałam Wam pokazać co udało mi się po ponad roku skończyć.

A potem, może czas i życie pozwoli, będę tworzyć dalej i pokazywać co nie co. Tęskniłam za robótkami, ale życie zawsze weryfikuje priorytety, niestety nie zawsze po naszej myśli.

 Dziś myślimy pozytywnie i chciałam pokazać, co udało się zrobić i na tym się skupmy:)

*****************************************************

 Na pierwszy rzut - skończyłam chustę na szydełku - Nina :

 

Dane chusty

Materiał: kokonek 3 nitki, 1200m, Czekolada/burgund/rdza/koniak/żółty/krem
Szydełko 2.1 (jakoś dla mnie 3 to za luźne wychodziło)
Wzór: skrócona wersja SisLove, czyli Nina
 
******************************************************

A następnie zabrałam się za dokończenie bieżnika haftem hardanger:

 



Dane bieżnika

Materiał: hardanger 22ct kolor biały, wymiary : 70x27 cm, 

nitki: Maja 5 oraz 8 - kolor biały i kremowy

**********************************************

A co u Was? jak się macie w tym dziwnym i ciężkim czasie?

Mam nadzieję, że w zdrowiu i mimo wszystko optymistyczni.

Ściskam Was cieplutko i mam nadzieję, do szybkiego usłyszenia :)

 

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

13 komentarzy:

  1. Madziu, jak miło widzieć Cię z powrotem i podziwiać Twoje piękne prace.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że wracasz do rękodzieła. Świat blogowy jest niezastąpiony nie ma drugiego tak wspaniałego i bezinteresownego miejsca. A projekty które skończyłaś, są bardzo czasochłonne więc nie dziwota że tak długo Cię nie było. Mam nadzieję , że nie jest to jednorazowy post po którym znowu na długo znikniesz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję Aniu bo tęskniłam i za rękodziełem jak i za Wami:) pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Witaj Madziu ,cieszę się że wróciłaś do blogowania !
    Piękne prace pokazujesz.Chusta przepiękna,moje kolorki takie ciepłe.
    Pozdrawiam i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ wspaniałe prace, chusta jest rewelacyjna kolorystyka po prostu obłędna. Bieżnik też robi wrażenie, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto było czekać na tak piękny powrót :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!