środa, 2 grudnia 2020

194. Rozliczenie ufoków część pierwsza z wielu :)

Witam cieplutko! 

Cieszę się, że jeszcze ktoś tu zagląda:)

Dziś chciałam Wam pokazać co powstało - jedno szydełko i jeden haft hardanger.

Szalik zaczęłam pod koniec grudnia zeszłego roku, przeleżało 5 rządków zrobione w pudełku. 

Teraz przerzucając pudła odkryłam niedokończoną robótkę i tak postanowiłam ją skończyć.


Szalik w ząbki wg wzoru Drakon z włóczki Alize Angora Gold Batik 6954-  szydełko 3.0.

***********************************

Na drugi ogień poszły małe serwetki hardanger, do kompletu, do ostatnio pokazywanego bieżnika :)


W planie rozpoczęta już kwadratowa :)

**************************************

Zawsze cieszyłam się, że nie mam żadnych ufoków, a tu powstało kilka i teraz trzeba pokończyć. Ale może to i dobrze, mam motywację by skończyć i na nowo wrócić do nałogu jakim jest tworzenie :)

Jeszcze jeden ufok mam, szydełkowy, rozpoczęłam koc, też w zeszłym roku, czy na początku tego, i jakoś leży niedokończony, może i on się doczeka...

 

Tym akcentem kończę na dziś i do następnego :)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

12 komentarzy:

  1. Fajnie, że kończysz te zaczęte prace, Madziu. Są piękne. Teraz czas na kocyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój wzrok przyciągnął haft hardanger, jest piękny i bardzo elegancki, niestety mało popularny na blogach a szkoda bo prezentuje się wspaniale :), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też w tym roku rozprawiam się z Ufokami.

    OdpowiedzUsuń
  4. ZDecydownaie należy się pozbyć tych ufoków czylo zakończyć prace. Tym bardziej że bardzo fajne rzeczy powstają . Trzymam kciuki za powodzenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten szalik w ząbki ma takie piękne kolory, że... zjadłabym go. Jak lody waniliowo-śmietankowe w polewie jagodowo-czekoladowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu Twoje hardangery są przepiękne.Ta technika to dla mnie wiedza tajemna,nigdy nie próbowałam.Mam nadzieję że kocyk pokażesz jak skończysz.Podoba mi się ten falisty wzór
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!