czwartek, 15 lutego 2018

83. Kwiatowe zakładki haftem richelieu

Witam cieplutko!

Dziękuję wszystkim za odwiedziny, komentarze i każde pozostawione słowo. Może nie zawsze bywam u Was tak często, ale ostatnio jakoś tracę trochę energii, więc wybaczcie.

Dziś przychodzę do Was z dwoma zakładkami wykonanymi haftem richelieu na płótnie lnianym otrzymanym od teściowej, atłaskiem kolorowym, który udało mi się kiedyś upolować. Usztywniłam ługą i pięknie się trzymają.



Dawno nic nie haftowałam (nie mówiąc o wycinaniu), więc trzeba było krok po kroku przypomnieć sobie jak się pracuje z igłą i nożyczkami :)

Dość gadania, czas przejść do prezentacji. Obie zakładki ze wzorów zaczerpniętych z gazetki Haft Richelieu.

Najpierw powstała niebieska z jednym kwiatem.


Potem z rozpędu powstała druga z dwoma kwiatuszkami róży, tym razem w różu:


Tym sposobem mam takie dwie zakładeczki:



A dodatkowo łapią się na wyzwanie u Madzi:

W planie mam jeszcze dwie w tym temacie, ale już w innej technice. Czy zdążę na wyzwanie, nie wiem, bo miesiąc krótki, ale zakładki i tak powstaną i na pewno się nie zmarnują :)

EDIT: Ania podsunęła jeszcze jedno wyzwanie więc zgłaszam również i tu:



Pozdrawiam wszystkich cieplutko i do następnego napisania,

31 komentarzy:

  1. świetne sa te zakładki Madziu, szczerze powiem że pierwszy raz widee zakładki zrobione haftem richelieu i bardzo mi się podobają.
    a możesz je jeszcze zgłosić na to wyzwanie http://diytozts.blogspot.ie/2018/02/28-wyzwanie-zakadka-do-ksiazki.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu zarówno za miłe słowa jak i podsunięcie pomysłu, już zgłaszam:) pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Przepiękne, eleganckie zakładki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zakładki,ja też przyznaję że jeszcze takich nie widziałam :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. pracowite ale śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są :) Faktycznie, idealnie się wpasowałaś z tematyką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zakładki Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. One są prześliczne, powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i pracochłonne ! pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakładeczki :) Podobają mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu, zawsze podziwiałam haft Richelieu, a Twoje zakładki są przepiękne.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję za prezent i życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu! Urocze Zakładki, Różowa bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakładeczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego rozpędu śliczne zakładki powstały.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super. Podziwiam bo ja do haftu richelieu nawet nie podchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zakładki! Tym bardziej zachwycają, że już coraz mniej haftu richelieu u rękodzielniczek. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne,bardzo pracowite ale warte efektu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne!!! Cudeńka!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne. Piękne. Wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakładka nr. 1 przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW jakie one są urocze i bardzo oryginalne :) Cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, szczęka mi opadła i tak już zostało ;) Niesamowity efekt. Nigdy wcześniej nie widziałam takich zakładek z haftu richelieu. Przepiękne są te zakładki! Dziękuje że wziełaś udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniałe zakładki! jaka szkoda, że akurat haftem richelieu nie polubiłam się...

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne są te zakładki Madziu :) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na blogu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Ula K. DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  24. Haft Richelieu-trudny jest,moja mama wyszywała.Zakładki śliczne wyszły,podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne są te hafty - zakładki wspaniałe :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zakładki. Zdecydowanie mogą stać się rodzinną pamiątką. - dziękuję za udział w wyzwaniu DIY. Kasia DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo eleganckie zakładeczki, podziwiam perfekcyjne opanowanie tej techniki!
    Pozdrawiam
    Inka DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne są Twoje zakładki - a moje faworytki:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Touche. Great arguments. Keep up the good
    effort.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!