czwartek, 1 lutego 2018

78. Podsumowanie całorocznej wymiany kartek urodzinowych - styczeń

Witam cieplutko!

Dziś przychodzę do Was z małym podsumowaniem zabawy, którą organizuję  w tym roku, a mianowicie całoroczna wymiana urodzinowa - szczegóły TU

W styczniu urodziny obchodziły 3 uczestniczki - Madzia, Joasia i Gosia. Wszystkie już swoje prezenty pokazały na swoich blogach:


Madzia - Tu
Joasia - Tu
Gosia - Tu

Zapraszam do oglądania i komentowania.

Ja ze swojej strony, wysłałam prawie, że identyczne paczuszki, taki mam chytry plan na ten rok. 

Karteczki, które poleciały wraz ze słodkościami i przydasiami do dziewczyn :

Dla Gosi:

Dla Asi:


Dla Madzi:


Dziewczyny - dziękuję za zabawę i mam nadzieję, że wspólna dalsza zabawa będzie 
równie udana.

Mam nadzieję, że uczestniczki zabawy zadowolone - to moja pierwsza organizowana i trochę się denerwuję. 

Kolejne urodziny już w lipcu - mamy więc trochę czasu na przygotowanie karteczek:)

Dziś tyle, krótko i na temat, bo jakoś nastroju niestety brak :(

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

11 komentarzy:

  1. Sciskam ciepło i posyłam uśmiechy pociech zeby Ci Madziu humor poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, a co się stało z Twoim humorem? Niech szybko do Ciebie wraca. Kartki bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się twoje karteczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu, prześliczne są Twoje karteczki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki. Magiczne, delikatne i urokliwe.
    Trzymaj się tam! Nie daj humorkom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki. Uwielbiam ten wzór wykonamy haftem matematycznym. Niestety technika zapomniana przeze mnie :)
    Humor przy takiej pogodzie marny nie tylko u Ciebie, ale wiosna idzie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu! Piękne karteczki - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!