piątek, 23 lutego 2018

86. Kartkowe ABC - ć jak ćwiek

Witam cieplutko!

Na blogu Kartkowe ABC kolejny temat to ć jak ćwiek. 
U mnie rzadko spotykamy i wykorzystywany, ale od kiedy dowiedziałam się, że za ich pomocą mogę również pergamin przytwierdzać do papieru to zakupiłam ich kilka różnych rodzajów i kolorów. Byłam więc przygotowana. Trzeba było tylko zabrać za tworzenie kartki.


Karteczka okolicznościowa na pergaminie, przytwierdzona ćwiekami do niebieskiego tła prezentuje się tak:


Dziś tyle, dziękuję wszystkim za obecność i przesył dobrych myśli - przekaże moim Rodzicom, bo to oni teraz najbardziej tego potrzebują.

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

23 komentarze:

  1. Przepiękna, elegancka karteczka !Dla mnie ta technika to wiedza tajemna ,nie mam pojęcia jak powstaje takie cudo.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, delikatna i elegancka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu cudna ta kartka . Jednak pergamin jest bardzo urokliwym materiałem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancka kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo!
    Pergamano to niezwykle urokliwa technika.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i delikatna karteczka:) Pozdrawiam Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, cudna karteczka. Te ćwieki świetnie pasują do pergaminu.
    Uściski i buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Magdaleno Twoje pergaminowe karteczki są cudne,ta również przyciąga spojrzenie,delikatna jak mgiełka :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu! Przeurocza karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna karteczka! Pergamano to wciąż niedościgła dla mnie technika, a szkoda, bo prace są takie delikatne i zjawiskowe, że każda zachwyca.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje :) Ta technika jest mi zupełnie obca, tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z innymi komentatorkami. Świetna robota!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie zabiłaś tego ćwieka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka jest niepowtarzalna, bardzo starannie wykonana :) No i są ćwieki :) Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu na blogu Kartkowe ABC. Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycają mnie takie kartki, a tą jestem wręcz zauroczona!!!! Jest przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealna interpretacja tematu, bardzo mi się podobają kartki w tej technice, po prostu cudna. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczna kartezka, pergamano to cos pieknego, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kartka :-) Dużo siły i wytrwałości dla Rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna i delikatna. Nawet nie wiedziałam, że są tak ładne, ozdobne ćwieki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!