poniedziałek, 19 lutego 2018

84. Karteczki dla Ani, Uli i Inki - luty

Witam cieplutko!
Miesiąc powoli dobiega końca, czas się rozliczać z wyzwań. 
Na początek stałe trio - czyli Ania, Ula i Inka.

U Ani w lutym bingo:


Powstały takie 3 karteczki:

1. czerwony, listki, perełki - wykonana haftem matematycznym, powędrowała do znajomej z niemieckiego forum



2. tulipan, ażur, czerwony - tulipany przestrzenne


3. królik, kokarda, czerwony - kolejna haftem matematycznym, wielkanocna


Kolaż dla Ani:


U Uli 

mapka na ten miesiąc prezentuje się tak:


powstała karteczka na Boże Narodzenie z gwiazdką z pianki brokatowej:


U Inki zaś lift kartek. 


Długo myślałam którą zrobić, aż w końcu padło na taką:

u mnie w niebieskościach i prezentuje się tak:

Na dziś tyle, trochę tego powstało, kolejne w drodze i tak do końca lutego, a nastroje co raz gorsze. Najgorsze jest to jak duch upada to i cała reszta upada.


Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

29 komentarzy:

  1. wszystkie są piękne :) nie wiem którą bardziej mam podziwiać :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu cudnie jest . Twoje matematyczne wyszywanki są rewelacyjne , bardzo mi się podobają. Zwłaszcza ten zajączek w pisankach przypadł mi do gustu.
    Głowa do góry, myśl pozytywnie to daje siłę do walki !! Trzymam kciuki .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabwaie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne, fajnie skomponowane i w różnorodnych technikach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wszystkie karteczki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie super karteczki, sama nie wie która najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wszystkie bez wyjątku :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, kartki zrobiłaś prześliczne. Trzymaj się - jestem z Tobą myślami i modlitwą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu, wszystkie kartki są prześliczne. Ta z tulipanami podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki stworzyłaś. Najbardziej podziwiam haft matematyczny, bo trochę próbowałam, ale nie chciał ze mną współpracować;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe karteczki zmajstrowałaś, Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu! Przeurocze wszystkie karteczki, Najbardziej mi się podoba ta z tulipanami - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu wszystkie karteczki sa piękne i bardzo mi się podobają:)
    Musisz uwierzyć że będzie dobrze, a my jesteśmy z Tobą
    Trzymaj sie
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki:) Oby Twój nastrój poprawił się:) Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie piękne, wszystkie wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna karteczkowa produkcja :)
    Przesyłam dobre myśli.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie zinterpretowałaś wytyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudna produkcja karteczek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie podziałałaś. Piękne karteczki powstały. Nie wiem, co jest powodem upadku Twojego ducha, ale wyczuwam, że musi to być coś poważnego, więc trzymaj się, jestem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nasze pasje pozwalają nam wstawać rano, gdy inne powody nie są tak zachęcające - takie kiedyś przeczytałam zdanie, w trudnych chwilach bardzo pomogło mi to, co tworzę, co mnie trzyma w pionie, działanie które zaczyna się w głowie. :)
    Delikatna ta karteczka lift, jak chmurka na niebie :))
    ale ta z gwiazdą - ona jest gwiazdą posta! świetna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna robota Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne hafciki:) i w ilu technikach, super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!