wtorek, 31 października 2017

Całoroczna wymiana urodzinowa 2018

Witam cieplutko!

Dziś nastał ten dzień, kiedy przyjmuję na listę chętne osoby do udziału we wspomnianej jakiś czas temu wymianie z okazji urodzin.

Kilka zasad:

1. Zapisujemy się pod tym postem do końca listopada 

2. Jako potwierdzenie proszę o maila do mnie (przez formularz)  z datą urodzenia oraz adresem do siebie, będę je udostępniać osobom, które będą wysyłać kartki

3. Każdy wysyła każdemu kartkę tak by wszyscy dostali tyle kartek ile uczestników -1

4. Ja na 2 - 3 tygodnie przed urodzinami danej osoby, będę informować mailowo pozostałe osoby, do kogo wysyłają (z adresem) i na kiedy mają dotrzeć karteczki by w dniu urodzin dana osoba mogła się pochwalić kolekcją kartek

5. Kartkę wykonujemy samodzielne w dowolnie wybranej przez siebie technice

6. Miłym dodatkiem będzie coś słodkiego czy/i też coś do picia(herbata, kawa, batonik, czekoladka czy cukierek itp.)

7. Możemy dołożyć coś od siebie - jakiś przydaś (większość z nas prowadzi blogi więc  nie trudno zgadnąć czym dana osoba się zajmuje i co jej potrzebne)

8. Proszę osoby, które wysyłają swoją paczuszkę o maila z potwierdzeniem wysłania (najlepszy i polecany jest list polecony, który można śledzić) oraz zdjęciem, bym mogła na bieżąco śledzić czy wszystko dotarło na czas

9. Proszę o przemyślane zapisy

10.  Po danym miesiącu będę robić podsumowanie

Banerek do powieszenia dla chętnych:


Post będzie dostępny w górnej zakładce - WYMIANA URODZINOWA (i tam też zawsze będzie lista z datami - tak ku pamięci wszystkich) oraz w pasku bocznym z odwołaniem z banerka.

Mam nadzieję, że taka forma wszystkim odpowiada. W razie wątpliwości proszę pytać. Jeśli są jakieś sugestie, proszę również o informacje. 

Otwieram listę:

STYCZEŃ
1. Hafty Magos - 4 styczeń
2. Joasia - 6 styczeń
3. Gosia - 16 styczeń

LUTY

MARZEC

KWIECIEŃ


MAJ



CZERWIEC



LIPIEC

1. Madzia B. - 09 lipca
2. p_Elunia - 28 lipca
3. Ana - 29 lipca


SIERPIEŃ



WRZESIEŃ



PAŹDZIERNIK

1. Basia P. - 29 październik

LISTOPAD

GRUDZIEŃ
1. Elunia - 31 grudzień


Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

22 komentarze:

  1. Czekałam na ten post :)
    Zapisuję się z wielką chęcią :)
    Urodziny mam 4 stycznia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się z nadzieją, że tym razem dostanę kartki od wszystkich uczestniczek zabawy.
    Urodziny mam 31 grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już przebieralam nóżkami w oczekiwaniu na tego posta! :) Zgłaszam się z wielką chęcią :) Urodziny mam 6 stycznia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu, ja będę kibicować Waszej zabawie.
    Tulaski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może się jednak Gosiu się skusisz? pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ja też bardzo chętnie :) Urodziny mam 16 stycznia

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaki fajny pomysł! Muszę pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłej zabawy Dziewczynki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten pomysł, ale muszę się zastanowić czy dam radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie sie dołączę,nie mogę znaleść meila do ciebie ,proszę napisz do mnie p_Elunia interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, zapisałam, cieszę się, że dołączyłaś do zabawy:)

      Usuń
  10. Madziu ja byłabym chętna, ale mogę się wyrobić, a nie chcę nikogo zawieść
    Życzę Wam udanej zabawy i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam, myślałam i się namyślałam i chętnie się przyłączę do urodzinowego kartkowania :) idę pisać maila a urodziny mam 29 lipca :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu, ciekawa wymianka, ale ja pasuję. Będę podziwiać wasze wymianki 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie haftuję, ale wykonuję kartki inną techniką. Czy też mogę dołączyć?

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysłowa zabawa 😄będę kibicować 😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!