poniedziałek, 16 października 2017

45. Pergaminowa jesień i pergaminowy wachlarz

Witam cieplutko!

Dziś znowu będą kartki. tym razem w technice pergamano, która ostatnio u mnie częściej na tapecie.
Na forum pergaminek wyzwanie na ostatnie dwa miesiące to mała forma i jesień. Moja interpretacja tematu:




A jak już się zabrałam za pergamin to powstała taka oto karteczka z wachlarzem i kwiatkiem pergaminowym:

Na dziś tyle, co będzie następne - nie wiem - ostatnio nie mam planów, tworzę to co mam akurat pod ręką :)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

21 komentarzy:

  1. Fantastyczne :) Podziwiam technikę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu fantastyczne te Twoje pergaminki a już ten wachlarzyk jest mega !!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne obie
    Pergamano podziwiam niezmiennie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wachlarz kapitalny i karteczka z jeżykiem...wow

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, tworzysz pergaminowe arcydzieła. Wachlarz skradł moje serce.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pergaminki. Wachlarz jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu pięknie Ci to wychodzi,karteczki śliczne,a wachlarzyk to już bajka 😃
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne pergaminowe prace.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności. Podziwiam za to pergamano 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. O coś nowego jak dla mnie, ale pięknie wygląda! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wowww!!!Przepiękne!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Prace są wspaniałe! Są takie delikatne, ale to dzięki tej technice. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle tworzysz dzieła :) Zapraszam do mnie na Candy i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow jakie cuda a ten wachlarz powala!!! Miodzio Madziu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pergaminowe cacuszka cieszą oczy,zdolna z Ciebie kobieta,podziwiam :)
    Serdeczności ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pretty great post. I simply stumbled upon your weblog
    and wanted to say that I have really enjoyed surfing around your
    weblog posts. After all I will be subscribing to your rss feed and I am hoping you write once more soon!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!