czwartek, 19 października 2017

46. Prezentowo czyli podsumowanie candy i podaj dalej 2

Witam cieplutko!

Dziś będzie prezentowo. A co za tym idzie mnóstwo zdjęć.

Mianowicie udało mi się uporać z prezentami na zabawę podaj dalej, które dotarły już do kolejnej pary. Tym razem paczki były dla Asi i Madzi. Mam nadzieję, że przypadną im do gustu.

Zaczynam od imienniczki, która prowadzi bloga Hafty Magos.



1. Najpierw powstała zakładka w technice pergamano:

2. Do tego czekoladownik:
3. Całość wraz z kartką i przydasiami typu serwetki, papiery, scrapki, mulina, wstążkami, kanwa plastikowa, czymś słodkim, czymś do picia i dla zapachu:



Druga paczka powędrowała do Asi w podobnym zestawie:

1. zakładka z haftowanym misiem Fizzy:


2. czekoladownik

3. Całość wraz z kartką i przydasiami typu serwetki, papiery, scrapki, mulina, wstążkami, kanwa rozpuszczalna, czymś słodkim, czymś do picia i dla zapachu:

Mam nadzieję, że wszystkim obdarowanym prezenty się podobały. Teraz po ich stronie piłeczka na ogłoszenie zabawy na swoich blogach, więc zapraszam w ich progi.

*******************************

W tym samym czasie powędrowała paczka dla Jadzi, która wygrała moje candy z okazji 2 urodzin bloga. Powędrowała również zakładka, ale mąż ją tak schował, że się do zdjęcia nie załapała:)


Dziękuję wszystkim i mam nadzieję, że prezenty przypadły do gustu. Szykują się kolejne dwie paczki, mam nadzieję, że uporam się z nimi do końca listopada. Oj napięty mam ten grafik w październiku, a listopad będzie jeszcze bardziej szalony...

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

15 komentarzy:

  1. Madziu hojnie obdarowałaś dziewczyny , bardzo fajne prezenty przygotowałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty na bogato i od serca dane :)
    Kanwa rozpuszczalna ? Pierwszy raz słyszę !
    Zakładki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zachwycona :) Jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu, takie prezenty muszą wywołać euforię.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawartość paczek na pewno zachwyci obdarowane dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne i bogate paczuszki przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu! Pięknie Wszystkich Obdarowałaś,Śliczne prezenty przygotowałaś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty! Najbardziej wpadła mi w oko ta zakładka - bardzo ciekawa! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie zakładki jest na moim blogu:)))Przepiękne prezenty:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Magdaleno prezenty zrobiłaś wspaniałe,dziewczyny będą zadowolone,to taka miła pamiątka :)
    Pozdrawiam i idę nadrabiać zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne niespodzianki :) Butelka świetnie ozdobiona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!