poniedziałek, 25 kwietnia 2022

209. Po świątecznie...

Witam cieplutko!

Jak tam u Was kochani? Wypoczęci po świętach? Pojedzeni? Dawka przypominająca sałatki była?
My w tym roku w trójeczkę, więc święta mega kameralnie, dużo nie było, ale było inaczej. Ale odpoczęłam, był spacer, były sałatki i były gry planszowe. Była również chwila na drzemkę (pół godzinki dla słoninki jak to mówią :) ) i była chwila na trochę robótki.

Ale nim pokaże jak się posuwają prace, to chciałam się pochwalić piękną haftowaną karteczką jaką dostałam od Agaty z życzeniami świątecznymi z bloga http://krzyzykdokrzyzyka.blogspot.com/ - dziękuję Ci pięknie, że o mnie pamiętasz. To bardzo miłe z Twojej strony:)



Ja również posłałam Agatce karteczkę, wykonaną technika pergamano - mam nadzieję, że się podobała:)


*************************************

Oprócz kartki w kwietniu, postawiłam też kilka krzyżyków na mojej poduszce:


Dla zabicia monotonii powoli zaczęłam wyszywać środkowe bratki :)

***********************************

Jeśli chodzi o czytelnictwo to kwiecień słabiutki, raptem 4 książki, ale za to więcej na świeżym powietrzu :)

Ściskam Was ciepło i do następnego :)
 

 
Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

9 komentarzy:

  1. Madziu, w święta sałatka obowiązkowo musiała być, no i biała kiełbasa - uwielbiam!
    Pergaminowa karteczka jest cudowna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Gosiu, bez tego nie ma świąt ;) dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Święta, święta i po świętach, jak to mówią, ale już za chwileczkę, już za momencik, długi weekend zacznie się kręcić, więc znowu święta. Mamina sałatka była przepyszna. Pergaminowa kartka śliczna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko i pozdrawiam :) ps u mnie sałatki w tym roku nie ja zawsze a trochę na przekór ale bylo smacznie i dawki po swiętach były przypominajace ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz wyżej, to byłam ja - Annette ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety Święta baz zmian, nadal rodzinnie i nadal sporo przygotowań i szybko przeleciały. Niestety do rękodzieła nie usiadłam. Fajnie że znalazłaś czas dla siebie . Technikę pergamano zawsze podziwiałam dlatego bardzo mi się Twoja kartka podoba. Piękną haftowana też dostała od Agaty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale rodzinne takie duze też mają swój urok :) dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Obydwie karteczki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!