niedziela, 20 lutego 2022

205. Kolejne serwetki i postępy w krzyżykach

Witam cieplutko!

Co tam u Was kochani słychać? Zleciał kolejny tydzień, a powiem że był to tydzień pełen pracy. Nie tylko tej zawodowej, ale też takiej właśnie prywatnej, twórczej. Dni robią się coraz dłuższe, słońce przyświeca, można tworzyć, choć powiem szczerze jak powiem trzeba rano wstać, oj ciężko jest, ciężko...

Udało mi się skończyć kolejne 3 serwetki i tym sposobem mam cały komplet, który prezentuje się tak:

I same maluszki:


Tym sposobem dokończyłam coś co wisiało nade mną od dłuższego czasu. Z resztek tkaniny powstaną zakładki do książki, wzór już naniesiony, czekają na swoją chwilę. 
*****************************

Między czasie haftowana poduszka powoli nabiera wyglądu - zdjęcia w kolejnych etapach:

 


Powoli, powoli, ale do przodu a to najważniejsze :) 

A jak Wam minął tydzień? Koniecznie idę Was poodwiedzać na blogach :) 

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

23 komentarze:

  1. Piękny komplet serwetek. Podusia też ciekawa powstaje. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetki wspaniale ale wyłaniający się kwiatek na podusi to Cudenko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, powstał przepiękny komplet. A haft coraz piękniej się rozwija.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe serwetki, zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne serwetki, a hafcik też zapowiada się ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ten Twój komplet serwetek, choć technika mi całkowicie obca. Za to krzyżykowa poduszka to już moje klimaty. Zapowiada się pięknie i już nie mogę się doczekasz jaj ukończenia, powodzenia!!
    Pozdrwawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mama próbowała mnie nauczyć- niestety nie polubiłyśmy się z igłą, ale wiem ile z tym jest dłubaniny, więc podziwiam podwójnie:) Piękny komplet, a i poduszka zapowiada się imponująco:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny komplet serwetę,arcydzieło samo w sobie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. No i piękny komplet Ci wyszedł. Poduszka też się zapowiada ciekawie i już mi się podoba. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet serwetek, a poducha zapowiada się na bardzo ładną. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny komplet serwetek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny komplet serwerek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!