poniedziałek, 1 października 2018

141. Karteczki - święta na okrągło - wrzesień 2018

Witam cieplutko!

Weekend za nami. Był i mały wirus (dopadł moje dziecię w nocy z czwartku na piątek i trzymał cały kolejny dzień), więc spędzaliśmy większość czasu w toalecie, próbując się nie odwodnić.

Na szczęście potem nam przeszło i był tort i świeczki i prezent od wujka - czyli kolejne autka do kolekcji :)

Były też prace ogrodowe, kuchenne rewolucje, gry towarzyskie, nawet udało nam się oglądnąć film Taxi 5, a mnie przeczytać kilka stron książki i poduczyć się słówek.

Jednym słowem pracowicie i rodzinnie - na nudę czasu nie było - z resztą nie znamy takiego słowa:)

Wracając do bloga i dzisiejszego wpisu - udało mi się również zrobić kartkę:)


Dawno mnie nie było w zabawie u Inki, więc kartka powstała właśnie na zabawę u niej.

Mam nadzieję, że ta próba wrześniowej kartki dość udana.


Podjęłam się liftu takiej karteczki Ani:


Moja interpretacja:

Karteczka robiona dalej z tego samego wycinku papieru co dwie poprzednie na zabawę u Ani i Uli w miesiącu wrześniu - takie wykańczanie papieru mnie naszło, ot taki kaprys:)

Dziękuję, że jesteście:)
Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

15 komentarzy:

  1. Madziu, prześliczna karteczka, pełna świątecznego uroku.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu! Śliczna Karteczka - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie na nudę nie było miejsca a karteczka to bardzo udana interpretacja,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu cieszę się, że do liftu wybrałaś własnie moja kartkę :-) Bardzo mi się podoba Twoja interpretacja, to tło jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszło to wykańczanie papieru Magdo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny świateczny lift karteczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się jest bardzo oryginalna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie zinterpretowalas kartkę do liftu, dziękuję za tą którą otrzymałam w zabawie u Lidki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te karteczki! Naprawdę widać, że włożyłaś w nie dużo serca :) I na pewno dużo pracy. Bardzo podoba mi się Twoja karteczka.
    Pozdrawiam :),
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo udany lift Madziu :)zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lifty mają to do siebie, że są lepsze od oryginałów - Twój również :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!