czwartek, 27 września 2018

140. Czwartek z haftem, czyli "Maki na wietrze" cz. 10

Witam cieplutko!

Przychodzę do Was by pokazać jak postępy w moim hafcie się mają. 
Co dzień jakiś krzyżyk się postawi, choć ostatnio jakaś chandra mnie łapie - bo ani mi się pisać nie chce, ani dłubać, jeszcze czytam książki jako tako. 
Mało rzeczy mnie cieszy, więcej dołuje, ale to chyba ten brak słońca i zmiana drastyczna pogody.
Dziękuję, że zaglądacie i skrobniecie czasem jakieś słówko, to podnosi człowieka na duchu.
W imieniu Tomka dziękuję za wszystkie życzenia dla niego :*

Koniec biadolenia, czas pokazać z czym przyszłam.



Strona trzecia (3/6) powoli się zapełnia.

Widać nawet jak powoli wyłania się kolejny mak w górnej części materiału.
Takie plamy koloru cieszą.

Życzę wszystkim udanego weekendu:)


Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

8 komentarzy:

  1. Madziu! Hafciku przybywa i to najważniejsze - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podziwiam, że się nie poddajesz, osobiście nigdy się za duże wzory nie biorę, bo boję się żebym nie skończyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu podsyłam uśmiech i witaminki ze wsi na podniesienie stanu ducha :) jesień taka juz jest...ale cieszy ze maki rosna! Owocnego w czas z rodzina weekendu zycze i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak słońca daje się we znaki, ja na przekór staram się myśleć pozytywnie, ale suplementacja witaminy D też mnie ratuje w tych miesiącach ponurych. Także polecam, bo to ważne :) Hafcik będzie cudny na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziulku, maczek wyłonił się śliczny.
    Nie daj się chandrze, kochana, pogoda jeszcze nas rozpieści, u mnie już dziś zawitała ciepła, złota jesień, że aż kurtkę trzeba było zdjąć.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft zaczyna nabierać kształtu :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powstaje przepiękny hafcik :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda na to, że teraz będziemy mieli dwie pory roku - ciepłą i zimną, bez pór przejściowych i o ile przejście z zimnej do ciepłej jest bardzo przyjemne, to w drugą stronę już tak fajnie niestety nie jest :-/ Maków pięknie przybywa :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!