poniedziałek, 10 września 2018

135. Po przerwie...

Witam cieplutko!

Dawno mnie nie było, stęskniliście się? Bo ja bardzo:)
Urlop się udał, pogoda dopisała, nastroje również, a nasza pociecha zaskoczyła nas tak wytrwałością w chodzeniu po górach i dolinach, że chyba już morze sobie odpuścimy:)



Byliśmy w Dolinie Strążyskiej ( z Siklawicą), Dolinie Kościeliskiej ( z Jaskinią Mroźną i Stawem Smreczyńskim), Dolinie Chochołowskiej, na Morskim Oku ( wraz z wyjściem na Czarny Staw). Dodatkowo w Papugarnii, Centrum Edukacji Przyrodniczej, na Wielkiej Krokwi, Gubałówce, Kasprowym Wierchu. Oczywiście Rówień Krupowa i Krupówki również zaliczone.
Wszystko o własnych nogach i siłach, więc tym bardziej, bo jak mijała nas ta młodzież w powozach na Morskie Oko to aż człowieka wiadomo co:)

Po wyprawach, wieczory były poświęcone na gry planszowe, w które zaopatrzyliśmy się na drogę i tak ciągle było nam mało:) Przez to mało spaliśmy, ale za to spędziliśmy czas ze sobą, bo w ciągu roku różnie z tym bywa.

Niestety wszystko co dobre szybko się kończy, czas wrócić do szarej rzeczywistości.
Nie była ona taka szara, bo, no właśnie, poniżej zdjęcia:)

Po powrocie czekały na mnie dwie przesyłki - jedna z wymiany u Lidzi:

Ja zaś jeszcze przed wyjazdem wysłałam karteczkę dla Ani na wymianę - miął być kotek więc i był kiciuś - na pergaminie:

Mam nadzieję, że karteczka się podobała:)


A druga paczuszka, która do mnie przywędrowała - urodzinowa jeszcze - prosto z Niemiec:
Dziękuję pięknie:)

Na dziś tyle, zmykam do obowiązków:)


Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

13 komentarzy:

  1. super urlop fajne zdjęcia i śliczne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Madziu że urlop Wam się udał , co widać po Waszych uśmiechniętych buziach. W zasadzie to wszystkie te miejsca i ja zaliczyłam, a wjazd powozem na Morskie Oko to jest profanacja Gór, wr... nóż się w kieszeni otwiera. Gratuluję wejścia na Czarny Staw bo to dla mnie było extremalne przeżycie, ale widoki warte tego wysiłku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Spędziliście wspaniały urlop i najważniejsze,że byliście razem:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jazda!!! Byłam w większości tych miejsc sama w niektórych tylko z dziecmi ale mam nadzieje ze jak wiekowo wszyscy beda w stanie to wrócimy do wędrowania :) ciesze sie Madziu ze odpoczeliscie i nacirszylisvie soba, synkowi gratuluje wytrwalosci !!! Sciskam :) przesyłki swietne;) kocie karteczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, super, że urlop się udał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urlop, widzę po zdjęciach owocny i pełny radości.
    Góry są piękne. Idzie się w nich zakochać na maxa!
    Witaj z powrotem i czekam z radością na nowe posty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna relacja z wakacji. Piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu! Jak widać na zdjęciach , Urlop mieliście Cudowny, Karteczki z wymianki obie urocze, Prezent urodzinowy Super - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny czas wakacyjny za wami, najważniejsze że udało wam się razem spędzić czas. Pozdrawiam serdecznie, karteczki super

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mieliście fajny urlop i widać Wasze zadowolenie, a to najważniejsze :) Karteczki wszystkie śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe zdjęcia,wspomnienia zostaną

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze, że podczas urlopu humory Wam dopisywały i oderwały Was od szarej codzienności. Kocie kartki śliczne i jakieś fajne stempelki widzę :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!