poniedziałek, 18 grudnia 2017

64. Projekt pikotek

Witam cieplutko!
Dziś miałam pokazać odrobioną lekcję na wspólne frywolitkowanie, lecz niestety ten projekt tak mnie wciągnął, że jak tylko mogłam to robię kolejne kółeczka właśnie tu. Przepraszam dziewczyny, postaram się nadrobić :)


Wzór Agnieszki Gawron, wykonanie moje.
Ostatnio pokazywałam rząd 2 TUTAJ.

Teraz powstał już kolejny czyli 3 - jak zawsze w dwóch wersjach:

bez pikotek - z kordonka Ada 10Projekt Pikotek r.3 bez

z pikotkami z kordonka Cotton Filet:Projekt Pikotek r.3 z obie razem: Projekt Pikotek r.3


Oraz rząd 4 w wersji bez pikotków:

Projekt Pikotek r.4 bez
a w wersji z pikotkami na razie tyle:

Projekt Pikotek r.4 z
Obie na ten moment:

Projekt Pikotek r.4

Jak widać, nitek jeszcze nie pochowałam bo to wymaga obcęgów a palce bolą więc jeszcze poczeka aż skończę ten rząd i w obu pochowam hurtowo:)

Trwa to trochę, ale wynika to z robienia dwóch serwetek na raz no i oczywiście całej masy pobocznych wątków (jak to u mnie;)

Mimo wszystko kocham frywolitkę i kocham moje igły do frywolitki:)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

18 komentarzy:

  1. fantastyczna frywolitka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Madziu że robisz podwójną wersję serwetki ja z jedną nie mogę się wyrobić.Końcówek nie chowam jak uczyła nas Anettka tylko niewidocznie wszywam w słupki /nauczyłam się tej metody na warsztatach .Mam nadzieję że rzeczywiście nie widać wszywania niteczek.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie czarna magia, ale ogromnie mi się podobają prace z frywolitki. Piękne serwety będziesz miała. Bez pikotek podoba mi się chyba najbardziej. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby ten sam wzór, a zupełnie inne serwetki wychodzą :) Magia pikotek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, a ja kocham frywolitkę w Twoim wykonaniu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow! Przepiękne frywolitkowe cuda! Ja mam plan żeby przez święta zacząć uczyć się frywolitki :)
    PS. Bardzo dziękuję za piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Frywolitka będzie cudna!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mega to wyglada!!! Świetna robota Madziu :)

    Dziekuje za świąteczna karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu cuda tu pokazujesz. Ja w ogóle nie wiem jak to można ogarnąć i to jeszcze w dwóch wersjach. Jesteś mega !! gratuluję.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za karteczkę z życzeniami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie się zapowiada,tylko te nitki,nie cierpię ich chować 😉
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, ale dla mnie czarna magia, więc tylko podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pikotkami czy bez, obie serwetki są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serwetki będą śliczne:) Oj, nie chciałabym chować tylu nitek...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam precyzję wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pełna podziwu dla Twojej pracy 😃 cudne już teraz 😃

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne frywolitki :D Ach, umieć takie zrobić to moje marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!