poniedziałek, 20 listopada 2017

56. Kocham frywolitkę

Witam cieplutko!

Jak sama nazwa wskazuje dziś będzie frywolitkowo.
Na pierwszy ogień - zabawa z Renią i Justynką:
Temat na ten miesiąc to kółeczka odwrócone. Powstała zakładka:



Druga zabawa, na którą się zapisałam polega na dodawaniu pikotków we wzorze bezpikotkowym. Wszystko za sprawą Agnieszki z bloga Frywolitki i storczyki. Szczegóły zabawy "Pikotek"TU - można się zapisywać w dowolnym momencie i skończyć w terminie przez siebie dogodnym.

Pierwszy rządek serwetki wykonałam zgodnie ze wzorem nitką Ada 5 w pięknym kolorze (jak dla mnie):

Teraz mogłam przystąpić do stworzenia wersji z dodanymi przeze mnie pikotkami. Tu powstała wersja multikolorowa, za sprawą nitki Babylo nr 10:

Obie wersje razem:

Potem mi się odmieniło i z wersji multikolorowej zrobiłam zakładkę - jak wyżej. A z nowej nitki Cotton filet, zaczęłam robić od początku. kolor mleczny( czego oczywiście tu nie widać:) )

Od razu wysłałam i dostałam kolejny rząd. Zrobiłam zarówno w wersji bezpikotkowej




 jak i z pikotkami:


Porównanie wielkości po 2 rządku:

Teraz zostało mi czekać na kolejny rządek:) Jak widać, ostatnio kocham frywolitkę:)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

22 komentarze:

  1. ja się nie zakochać w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, podziwiam Wszystkich którzy opanowali tą trudna technikę. Wersja z pikotkami podoba mi sie duzo bardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się śliczna serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu ,cieszę się że dołączyłaś do frywolitkowych zabaw.Śliczna zakładeczka ,ja zakochałam się w Babylo multicolorach i już widzę że muszę kupić następny ten który Ty użyłaś do zakładki -po prostu muszę ....Czekam z niecierpliwością jak będziesz dodawała pikotki w zabawie u Agnieszki.Życzę miłego supłania w grupie "frywolnych dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  6. Frywolitka skradła nie jedno serce :) Moje też, choć nie wiem,czy jeszcze potrafię robić te podstawy, które kiedyś opanowałam...
    Twoje maleństwa są niezwykle urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, frywolitka też Cię kocha, bo wychodzi Ci wspaniale.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna zakładka, a serwetka zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne frywolitki, zakładka kolorowa i na pewno z nią każda książka będzie lepiej "smakowała" a zabawa pikotkami też niezwykle udana. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj kochasz,kochasz Madziu!!! Podziwiam te trudna technikę supłania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu! Chyba wszystkim podoba się frywolitka, Twoje Gwiazdki są urocze - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie frywolitkujesz. Podziwiam i trochę zazdroszczę umiejętności i zdolności w tej "branży".

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna zakładka. Pikotki dodają uroku frywolitkom i bardziej podoba mi się z pikotkami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tę miłość do frywolitki bardzo widać. A może to miłość frywolitek do Ciebie.... Piękne, a nawet przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie słodkie 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna zakładeczka :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudeńka wyczarowałaś z tych niteczek .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. TO widać, ze kochasz tę frywolitkę. BO kochana frywolitka, to piękna frywolitka, wykonana przez kochające ją ręce. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!