czwartek, 16 listopada 2017

55. Podaj dalej 3 - wysłane

Witam cieplutko!

Dziewczyny paczki dostały, to i ja zrobię małe podsumowanie. Paczki przygotowałam dla Kasi i Agatki.

Na początek - Kasia i to co dla niej powstało:
a. zakładka frywolitkowa i zakładka matematyczna z sową


b. czekoladownik


c. karteczka pergaminowa



Do tego dołożyłam kilka przydasi (mulina, papier, zestaw do haftu, scrapki, coś słodkiego i coś do picia, gazetka) i całość:


Dla Agatki zaś przygotowałam:
a. igielnik


b. czekoladownik


c. karteczka pergaminowa



Dodatkowo trochę przydasi (identycznie jak u Kasi) i całość:

Dziewczyny teraz urządzają zabawę u siebie więc jak ktoś nie zdążył to zapraszam.
************************************************
A ja przypominam i zapraszam gorąco do 
wspólnej urodzinowej zabawy na rok 2018 - szczegóły TU.

Zapisy tylko do końca listopada!
*****************************************
I jeszcze jedną osobę zapraszam do udziału w PODAJ DALEJ ode mnie- czy ktoś się zgłosi?


Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

22 komentarze:

  1. Super prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenciki przygotowałaś dla Dziewczyn.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie obdarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty śliczne. Mnie najbardziej ujęły frywolitki, hafciki oraz pergaminowe cuda.
    Dziękuję za ciepłe słowa.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać , że włożyłaś dużo pracy i serca w prace dla blogowych koleżanek :)
    Tylko cenić taką hojność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty przygotowałaś dla koleżanek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty, Madziu.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu! Wspaniałe prezenty przygotowałaś, Karteczki i Igielnik Bardzo Mi się podobają - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu świetne prezenty przygotowałaś, ja właśnie przygotowuje swoje i troche podpatruję :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny pewnie zachwycone! Super prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezenty świetne a przydasie dziewczyny na pewno wykorzystają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Madziu dziekuje raz jeszcze za świetna zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty przygotowałaś Madziu. Bardzo mi się podobają pergaminowe karteczki :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prezenty przygotowałaś Madziu !Tylko pozazdrościć obdarowanym .
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne prezenty Madziu :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wonderful blog! I found it while browsing on Yahoo News.
    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
    I've been trying for a while but I never seem to gget there!
    Thank you

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy26 maja, 2018

    Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog
    and wished too ssay that I'vereally enjoyed surfing around your bloog posts.

    After all I'll be subscribing to your rsss fsed and I hope you write again soon!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!