czwartek, 23 listopada 2017

57. Kartki przez cały rok u Ani - LISTOPAD

Witam cieplutko!
Dziś przychodzę z kartkami na zabawę u Ani. Tym razem tematy:

Najwięcej trudności było ze znalezieniem konika, ale udało mi się znaleźć taką grafikę i jest:



Mam nadzieję, że może być:)

Kolejna karteczka to okolicznościowa + kwiat i cekiny, u mnie okolicznościowa czyli na święta ( to też okoliczność), gwiazda betlejemska i cekinowe gwiazdki. A wszystko z dodatkiem haftu matematycznego:


Jak trzecia karteczka wg mapki, również na Boże Narodzenie:


Kolaż z karteczek:

Jeszcze Ula, Inka i na ten miesiąc koniec.
**********************
A ja przypominam i zapraszam gorąco do 
wspólnej urodzinowej zabawy na rok 2018 - szczegóły TU.

Zapisy tylko do końca listopada!

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

9 komentarzy:

  1. Poradziłaś sobie znakomicie. Urocze karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu ciesze się że już się uporałaś z karteczkami listopadowymi. Fajnie Ci wyszły wszystkie, ale chyba najbardziej spodobała mi się ta wg mapki. Zapomniałaś nakarmić nimi żabkę :-)
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, Madziu. Czy tą gwiazdę betlejemską zrobiłaś sama?
    Ściskam i życzę wspaniałego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu! Prześliczne są wszystkie karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki, konik nie był łatwym tematem, a Ty poradziłaś sobie super. Haft matematyczny podziwiam od dawna, więc Twoja okoliczność bardzo mi pasuje. Cudne kartki zrobiłaś :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne zwłaszcza ta z haftem matematycznym... Ale i grafika z konikiem świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ślicznie i świątecznie się u Ciebie zrobiło :) najbardziej podoba mi się ta pierwsza - i doszukałam się na niej konika :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!