czwartek, 14 grudnia 2017

63. Rok z misiem Fizzy

Witam cieplutko!

W ostatnich dwóch miesiącach nie pokazałam żadnego misia, jakoś tak wciągnęłam się w inne projekty, że straciłam zapał do ich wyszywania. Ale stwierdziłam, że tak łatwo się nie poddam i powstał ostatni misiu w tym roku.

Misiu z różyczką:



Nie wiem co z nim zrobię, może jakieś sugestie? Nie chcę by leżał na darmo :)

*********************************

Informacja dla dziewczyn biorących udział w zabawie urodzinowej na przyszły rok - zostały rozesłane maile z informacjami i adresami do wysyłki. Proszę o informację zwrotną, że wiadomość została do Was dostarczona (może być w formie komentarza do tego posta) - w razie problemów - wyślę ponownie:)

*********************************

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

17 komentarzy:

  1. słodziak z tego misiaczka . Może jakaś podusia dla małej księżniczki, lub okładka na książkę dla nieco większej :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny miś, może kartka?
    Maila dostałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodziutki i uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miso jest słodki i przekochany.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Straszny słodziak z misia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny misiek :)
    Dziękuję za maila :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu! Misiaczek jest Uroczy, A w związku z tym że jest z różyczką, Proponuję zrobić karteczkę urodzinową - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie musi znaleźć zastosowanie! Słodziak z niego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny misiek z fajnym "pychem", może na imieninową kartkę dla kogoś szczególnie miłego?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo wesoły misiek!!Ja bym go oprawiła w rameczkę i podarowała drogiej mi osobie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwy słodziak z niego:) Ta różyczka pasowałaby do kartki walentynkowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny haft! Madziu serdecznie dziękuję za świąteczną kartkę z życzeniami, dzisiaj doszła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Misio uroczy :) nie wiem jak duży jest Madziu ale moze z jego udziałem zrobisz poszewkę na podusie lub torebkę, taka szmaciana? ;) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!