czwartek, 18 stycznia 2018

73. Haft wstążeczkowy

Witam cieplutko!

Dziś znowu co innego, ostatnio szydełko, a dziś haft wstążeczkowy. W końcu doczekał się dokończenia, a przeleżał w szafie półtora roku (!). Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.

Dokończyłam, oprawiłam i palce trochę nadpaliłam, ale jest super. Hafcik cieszy oko, tych którzy wstępują w progi mojego pokoju.

Tyle gadania, czas przejść do prezentacji.

Tak wyglądał ostatnio, jeszcze na tamborku:

Teraz w oprawie na ścianie prezentuje się tak (oczywiście wisi prosto, ale jakoś w świetle sztucznym miałam problem uchwycić by lampa się nie odbijała):


Ramka przestrzenna zakupiona w Ikea, niestety większa już jest mega za duża i kwiatki w niej giną. Ta jest odrobina za mała, ale już tak zostanie.

Dziś wielki dzień, ale to popołudniu, ciekawe co nam wyjdzie... Trzymajcie kciuki za tatkę.


Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

29 komentarzy:

  1. Madziu i tą technika potrafisz działać , jestem w szoku , tym bardziej że ten obrazek jest przepiękny !!!!Gratuluję , może i poczekał na skończenie ale warto było bo wyszedł przepięknie zwłaszcza na tej czarnej tkaninie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie to będzie jeszcze coś czego będę się chciała kiedyś nauczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiępiękny bukiet ,gratuluję tak wszechstronnych zdolności w rękodziele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca;) Na czarnym tle te kwiatuszki wyglądają cudownie;) Jestem pełna podziwu i uznania;) Chciałabym chociaż raz spróbować tej techniki, ale nie wiem co i jak... Pozdrawiam Cię Madziu cieplutko i jeszcze raz gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto było poczekać z haftem. Pięknie wyglada. Kciuki trzymam

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego wyszlo z Twoich rąk podziwiam i zachwycam się,kwiaty cudownie wyglądają na tym ciemnym tle :D Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta technika haftowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo! Jak w ogóle można zrobić coś tak niesamowitego? Madziu, jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Trzymam kciuki, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że ten haft doczekał się ukończenia. Jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki Madziu.
    A obrazek z kwiatkami jest zachwycający, ale masz talent w rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft :) Bardzo lubię haft wstążeczkowy , jest wymagający , ale wygląda fantastycznie ! Kiedyś zrobiłam kilka prac , ale fotek brak :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny! Zawsze mnie zastanawiało w jaki sposób takie grube tasiemki przecisnąć przez materiał??? Bo igłę to można znaleźć odpowiednią..

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudeńko Madziu wykonałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny obrazek! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten haft wstążeczkowy. Kiedyś też próbowałam, ale jakoś nie wróciłam do tej techniki.Przestrzenne ramki doskonale się w jego przypadku sprawdzają.Twoja rzeczywiście mogłaby być trochę większa, ale i tak pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny bukiet:) Podziwiam za umiejętność haftu wstążeczkowego. Pozdrawiam Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Madziu będzie dobrze- trzymam kciuki:)
    a przy hafcie to mnie zatkało- coś pięknego!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny hafcik. Na czarnym tle kolorowe kwiatki
    świetnie się prezentują. Trzymam kciuki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorowe kwiaty na czarnym tle wyglądają przepięknie :-) Mam nadzieję, że wyniki okazały się dobre.

    Madziu, serdecznie dziękuję Ci za pamięć i piękną urodzinową kartkę - odebrałam ją dzisiaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Madziu! Prawdziwe Cudeńko , Śliczny Bukiecik i Pięknie się prezentuje - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Haft uroczy:)a kciuki oczywiście będziemy trzymać:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wowww!!!Przecudny!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Madziu, cudeńko ja haftem wstążeczkowym jak dotychczas to ozdabiałam tylko pisanki, piękna praca. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!