wtorek, 2 stycznia 2018

67. Wymiany świąteczne

Witam cieplutko w Nowym Roku!

Mam nadzieję, że Sylwester udany, więc zaczynamy nowy rok z nową kartą - mam nadzieję, że będzie on dla nas lepszy niż ten co go pożegnaliśmy.

Co dziś w temacie? Wymiany z okazji świąt. W tym roku - zapisałam się tylko na dwie - jedną na forum pergaminowym, a drugą u Renatki.



Zacznę od Reni i jej wymiany kartkowej:

Ja swoją karteczkę wysyłałam do Annetty, była to karteczka pergaminowa:

kartka swiateczna3

Ja zaś dostałam kartkę od Beaty z bloga Szczęśliwy zakątek, która dorzuciła kilka zawieszek filcowych:

oie_aiIxDtFeZZya

Dziękuję pięknie Beatce za karteczkę, a Reni za zorganizowanie wymiany!

**************************************************
Druga wymiana w jakiej brałam udział to wymiana na forum pergaminowym. Ja przygotowywałam taką paczuszkę:
- karteczka pergaminowa:


- śnieżynki frywolitkowe:


- czekoladownik:

- cała paczuszka z bombką haftowaną, której niestety zdjęcia zapomniałam zrobić:
Mam nadzieję, że prezent się podobał.

Ja paczkę dostałam od Joli, a w niej cudowna kartka, bransoletka, świecznik i masa słodkości:

Dziękuję pięknie!

************************************

Teraz zostało mi tylko pokazać kartki, jakie do mnie przywędrowały, ale to może następnym razem :)

A przy okazji - SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

18 komentarzy:

  1. Świetne wymiankowe upominki. Wszystkiego dobrego w 2018 roku. Dużo czasu na realizację swoich pasji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdo, jeszcze raz dziękuję za przepiękną kartkę i upominki i życzę Ci dobrego roku 2018 :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wymianki :D Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz dziękuję za przepiękną kartkę z upominkami i życzę Ci dobrego roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udane wymianki, Madziu.
    Dużo szczęścia w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wymianka:) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne upominki zwłaszcza te Twoje które przygotowałaś.
    Dosiego Roku Madziu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu! Przepiękne wymianki, Śnieżynki są Cudowne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Super upominki, a frywolitki, to prawdziwe cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wymianki,piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe paczki wymiankowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!