poniedziałek, 1 kwietnia 2019

176. Wymiana z jeżem w tle

Witam cieplutko!

Jak minął weekend? Wypoczęcie? Zrelaksowani? 
Ja miałam dwa dni urlopu i bynajmniej nie na relaks a mycie okienek i tym podobne rozrywki. 
Ale za to sobota i niedziela to zabawy na świeżym powietrzu. 
Muszę Wam powiedzieć, że wypicie kawy na świeżym powietrzu w ogrodzie to jest coś na co czekałam całą zimę. Potem spacer, dziecko na hulajnogę i plac zabaw, kopanie piłki.
Aż żal było dziś wracać do pracy.

Za to by nadrobić trochę zaległości chciałam Wam pokazać jakie jeżyki wędrowały w marcu między mną, Krysią i Mariolą w ramach wymiany u Lidzi:)



Ja przygotowywałam karteczkę dla Marioli:
Karteczka z wykorzystaniem haftu matematycznego.

Do mnie przywędrowała karteczka od Krysi:


Krysi dziękuję za karteczkę, a Lidzi za świetną wymianę.

Życzę wszystkim udanego tygodnia i mam nadzieję do szybkiego zobaczenia.

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

12 komentarzy:

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!