poniedziałek, 29 kwietnia 2019

179. Karteczki okolicznościowe dla solenizantek

Witam cieplutko!

W marcu urodziny miała Ela, której przygotowywałam paczuszkę z okazji mojej wymiany urodzinowej.


Ela życzyła sobie czegoś z akcentem kwiatowym, ewentualnie coś w stylu vintage.
Nie bardzo ogarniam ten styl więc trochę nakombinowałam, mam nadzieję, że prezent spodobał się obdarowanej i sprawił jej trochę radości.


Oczywiście kartka w technice pergamano:


I cała paczuszka:

********************
W marcu również obchodziła swoje imieniny Mariola, dla której przygotowałam quillingowe zawijasy.

***********************

W kwietniu zaś stworzyłam karteczkę haftem matematycznym wg wzoru Sandry z forum Fadengrafik,


Kartka powędruje pewnie na najbliższe urodziny którejś z forumowiczek.

********************
Mam nadzieję, że obdarowanym prezenty przypadły do gustu.
Czas tworzyć kolejne kartki, bo zbliżają się kolejne okazje.


Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

10 komentarzy:

  1. Świetne karteczki, kilka technik, szczególnie pergamano podziwiam, bo sama próbowałam i wiem jakie to precyzyjne i pracochłonne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki Madziu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu,jeszcze raz serdecznie dziękuję za urodzinową paczuszkę .Wszystko bardzo piękne i bardzo mi się przyda .Karteczkę w tej technice miałam okazję oglądać "na żywo" -jest bardzo elegancka.
    Dziękuję i życzę udanej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ śliczne są Twoje kartki,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, piękne kartki i prezenty przygotowałaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne karteczki Madziu, sama nie wiem która najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne naprawdę :) i widać ile trzeba było włożyć w nie pracy. Uwielbiam dostawać kartki, które są wykonane ręcznie. Ostatnio otrzymałam taką na urodziny od kolegów i koleżanek z pracy - dodatkowo szef włożył kartkę w kopertę z logo firmy - był to naprawdę miły upominek. Najważniejsze, że od serca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!