środa, 24 kwietnia 2019

178. Święta, święta i po świętach

Witam cieplutko!

Dziś przychodzę już po świętach z podziękowaniami dla tych co o mnie pamiętali w ten wielkanocny czas. Mam nadzieję, że karteczki ode mnie również dotarły do adresatów, albo przy najmniej dotrą w najbliższym czasie.

Czas przeciekł mi między palcami, masa pracy, w domu powoli unosi się kurz bo remont się zaczyna na dniach. Jednym słowem dzieje się. 

Dziękuję Eli, Kasi, Agacie, Gosi i Marysi za cudowne karteczki i za życzenia!






Dziękuję raz jeszcze i życzę wszystkim samych dobrych chwil!

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

10 komentarzy:

  1. Śliczne kartki. Wpadły mi w oko szczególnie dwie- z niebieskim i koralowym jajkiem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, dziś dotarła kartka od Ciebie - jest piękna. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki dostałaś Madziu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki, ja dziś kartkę od Ciebie dostałam, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki dostałaś Madziu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja Ci dziękuję za piękną kartkę - dostałam ją przedwczoraj. Szkoda tylko, że mój kurczaczek do Ciebie nie dotarł - widocznie zabłądził gdzieś w drodze z jednego końca Polski na drugi.

    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!