poniedziałek, 8 kwietnia 2019

177. Karteczki haftem matematycznym

Witam cieplutko!

Jak minął Wam weekend? U nas sportowo - wybraliśmy się na basen. 
Nie byłam jakieś 3 lata, ale tego się nie zapomina i muszę Wam powiedzieć, że stęskniłam się za tym wysiłkiem. 
Dziecię za to z tatą bawiło się na części rekreacyjnej piłką, bo pływać jeszcze nie umie. Z resztą Mąż mój również nie, więc pogrzali się trochę w ciepłej wodzie:)

Poza tym by całkowicie nie zmizernieć w robótkowaniu, stworzyłam dwie karteczki na wyzwanie u Sandry wg jej wzoru.



Powstały obie w fioletach, ale z wykorzystaniem innych grafik.

Jedna z ptaszkiem:

Druga z motylkiem:


Coś ostatnio mnie tutaj mniej, mniej mnie na blogach i mniej się dzieje robótkowo. 
Wszystko jakieś takie inne ostatnio...

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

12 komentarzy:

  1. Czasem tak bywa, że jakoś jest inne, kazdy dzień jest inny, moze to wiosna tak działa :) Piękne karteczki, takie delikatne i wiosenne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie karteczki pięknie wyszły. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Twoje matematyczne karteczki ,śliczna grafika.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki zrobiłaś. Ja również uwielbiam pływanie i zabawy w wodzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki Ja na basenie byłam w poprzednia sobotę i było super w ta sobotę była produkcja palm

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne obie, bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, śliczne są obie karteczki.
    Uściski.
    Ps. Też nie umiem pływać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Inne, czyli (mam nadzieję) lepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne Madziu sa te Twoje hafciki, takie dokładne...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!