poniedziałek, 23 kwietnia 2018

102. Haft krzyżykowy/ czarny - zakładki do książek

Witam cieplutko!

Po udanym weekendzie, czas na kolejny tydzień ciężkiej pracy. My w niedzielę odwiedziliśmy tężnię solankową w Wieliczce, powdychaliśmy, młodemu się spodobało więc pewnie jeszcze tam kiedyś zaglądniemy.

Dziś by Was nie zanudzać karteczkami, chciałam pokazać zakładki do książki jakie powstały w ostatnim czasie.

Kupiłam zestaw już dawno, dawno temu, jak tylko wzór się ukazał, ale musiały swoje przeczekać w szufladzie by po nie sięgnąć.

Wyszywa je się szybciutko, oprawa też trwa kilka chwil.

Koniec gadania czas pokazać co powstało.


Pierwsza zakładeczka:


Druga: 


W zestawie były 4, na razie wyhaftowałam dwie. 
Myślę, że najbliższy weekend właśnie spędzę nad nimi. 
Ale oczywiście planować nie będę, bo wiadomo jak to z tymi planami w życiu bywa.
Powoli po długie przerwie wracam do xxx, ale czy na długo to nie wiem, bo jak już ktoś zgadł chodzi za mną również i co innego, a wiadomo czas nie z gumy. 

Cieszmy się chwilą, tyle Wam powiem! 


Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

44 komentarze:

  1. Śliczna zakładka, kolejne będą równie piękne. Miłego tygodnia Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu te zakładki wyszywałam już wielokrotnie i nadal jestem nimi zauroczona. Są świetne. Mam wszystkie 8 wzorów . Wysyłam Ci mailem, może sie przydadzą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Aniu - szybko, łatwo i przyjemnie, a oto mi chodziło by powiał znów wiatr w żagle:)

      Usuń
  3. Mnie też się podobają te zakładki ,lubię ten rodzaj haftu tylko ciągle brakuje czasu.Już nie mogę się doczekać na to "coś innego".Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie trochę minie zanim coś pokaże, ale na pewno wynagrodzę oczekiwanie - przy najmniej mam taką nadzieję ;) pozdrawiam!

      Usuń
  4. Niestety ten czas nie da sie rozciagnac. Piekne zakladki. Fajne te wzorki i trzymam kciuki aby powstaly kolejne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękne zakładki, świetne wzory i cudne wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zakładki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalne zakładki. Mam hopla na punkcie zakładek :)Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też i zawsze mi ich mało:) pozdrawiam!

      Usuń
  8. Madziu! Przepiękne zakładeczki,Śliczny wzór, Wykonanie Piękne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu! Przepiękne Zakładeczki, Wzór jest bardzo ładny, Wykonanie Wspaniałe - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i delikatne. Super wzorki i świetne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze są te zakładki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są, ale niestety nie na moje oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko:) moje oczy również cierpią katusze i pewnie przy mojej wadzie wzroku nie jest ta pasja wskazana, ale kto mi zabroni:) pozdrawiam!

      Usuń
  13. Madziu, zakładki są śliczne.
    O tak, trzeba się cieszyć chwilą.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Madziu, twoje zakładki , to po prostu mistrzostwo! Brakuje mi innych słów, by wyrazić swój zachwyt;) Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłego, majowego weekendu;) No i bardzo Ci dziękuję za miłe odwiedziny na moim blogu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu i również ściskam cieplutko!

      Usuń
  15. Śliczne zakładki.Delikatny wzór .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  16. Madziu świetne obie!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyszły te zakładki. Uwielbiam hafty w technice blackwork :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te zakładki, bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Madziu bardzo ładnie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!