środa, 20 marca 2019

175. Haft krzyżykowy - igielnik

Witam cieplutko!

Dziś chciałam Wam pokazać igielnik, który po równie długim czasie został w końcu zszyty i doczekał się premiery na blogu.

Wzór bezpłatny do zaczerpnięcia stąd - LINK.

Kolory żywe - fiolety, żółte, pomarańcz i zieleń. 
Zapachniało wiosną.
Ale co ja Wam będę mówić, trzeba pokazać:)





Jeszcze w powijakach przed złożeniem wyglądało to tak:

Przyznam się, że bardzo podoba mi się taki układ poduszki. 
Kwadratowe są nudne :)

Tym miłym akcentem życzę udanego weekendu:)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

18 komentarzy:

  1. Moze i ja kiefys spróbuje :) sliczna praca Madziu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie połączenie kolorów - wszystkie trzy bardzo lubię i razem i osobno :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, prześliczny igielniczek.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wzorek ,też lubię biscornu tak ładnie się układają wzorki przy takim zszywaniu.Właśnie uświadomiłam sobie że nigdy nie zrobiłam dla siebie biscorniaczka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, wiosenny igielnik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękny igielnik zrobiłaś. Podoba mi się jego kształt i kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam,bo ja nie mam nerwów na tak małe hafty:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny i bardzo przydatny. Ciekawa forma i bardzo ładny haft. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny igielnik- podziwiam i wykonanie i formę:)
    miłego weekendu życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny igielnik - nie tylko będzie spełniać swoja rolę, ale i cieszyć oko:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wg mnie igielników nigdy za wiele. Ten jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Magdaleno igielnik jest piękny,w pięknych wiosennych kolorach,aż miło popatrzeć,bardzo pomysłowy kształt.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!