poniedziałek, 4 marca 2019

171. Haft matematyczny - karteczki wszelakie

Witam cieplutko!

Dawno mnie nie było, bo najpierw dziecko chore potem ja. 
Niestety ze mną to nie koniec bo bóle nie minęły, ale trzeba wrócić do pracy. 
Wyjścia nie ma. Jadę na silnych lekach i do przodu.
Ale dziś nie nie o tym.

Przychodzę do Was, drodzy Czytelnicy, z kartkami wykonanymi haftem matematycznym.
W lutym wzór jaki nam przygotowała Sandra wyglądał w moim wykonaniu tak:




*************************
W lutym również w ramach wymiany u Lidzi


 powstała karteczka, która powędrowała do Lucynki:


Ja zaś dostałam świetną żabkę od Basi, za którą pięknie dziękuję:)


Dziękuję Basi oraz Lidzi za zorganizowanie wymiany:)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

17 komentarzy:

  1. Madziu zdrówka życzę.
    Kartki bardzo fajne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki z haftem, bardzo podoba mi się ta z wachlarzami :) Fajne kartki powstały na żabkowa wymiankę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki ) fajnie wyglądają z tym haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki. Ta z wachlarzami szczególnie mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, przepiękne kartki.
    Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie połączyłaś haft matematyczny z innymi elementami - wspaniałe kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrowia ci życzę,piękne kartki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe wszystkie prace. Zabawne są te żabkowe karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne sa wszystkie kartki. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kartki :) Dużo zdrowia dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu,śliczne karteczki:) Życzę zdrówka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kartki, niech Cię ból szybko opuści :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki !Szybkiego wyzdrowienia życzę Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne karteczki Madziu zrobiłaś, a ja Ci zdrówka życze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartki są przeurocze tylko podziwiać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!