wtorek, 13 listopada 2018

152. Wymiana u Lidzi - październik

Witam cieplutko!

Dzisiaj wyjątkowo we wtorek, a nie w poniedziałek.
Mieliśmy przedłużony weekend, więc i ja od komputera odpoczywałam.

Co robiłam? Trochę prac ogrodowych, trochę gier planszowych z naszym Dzieciem (próbujemy go zarażać tą naszą wspólną pasją, z różnych skutkiem na razie), trochę haftowania i innych przyjemności. 
Wprawdzie kartek nie tknęłam wcale, ale za to z 50 xxx postawiłam ;) 
Dopadło mnie słodkie lenistwo (i to dosłownie bo babeczki piernikowe z jabłkami i orzechami również zrobiłam:)

Ale dziś przychodzę do Was z karteczką jaka powstała na wymianę u Lidzi, gdzie w październiku królowały pory roku.



Agnieszka wybrała sobie wiosnę (z resztą ja również kocham tą porę roku, bo wszystko się budzi do życia).
Przygotowałam dla niej karteczkę w technice pergamano:
Zielone tło, motyle, kwiaty - istna kwitnąca pachnąca wiosna - przy najmniej ja miałam takie skojarzenia, gdy ją tworzyłam.

Do mnie przywędrowała karteczka od Darii, z pięknym wiosennym rowerem:

Dari dziękuję za kartkę, a Lidzi za zorganizowanie świetnej wymiany!

Życzę wszystkim udanego tygodnia!

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

16 komentarzy:

  1. Twoja karteczka w technice pergamano cudowna! Ale i też ten wiosenny rower śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wymianka i fajne karteczki powstały. Pergaminek jak zawsze cudny !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, cudne karteczki. A tymi babeczkami pobudziłaś moją wyobraźnię i ślinianki:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wiosenne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu! Prześliczne obie karteczki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne karteczki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie piękne, zwłaszcza pergaminowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie karteczki są śliczne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie że tak miło i błogo spędziłaś czas, każdemu się odpoczynek od wszystkiego należy :) A karteczkę super zrobiłaś, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne kartki, zwłaszcza ta w technice pergamano, Twoja. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna robota Dziewczyny !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!