poniedziałek, 5 listopada 2018

150. Miła niespodzianka i zapisy

Witam cieplutko!

Dziś pokaże Wam jaką cudną niespodziankę zgotowała mi Janina z bloga Janeczkowo.

Jakiś czas temu z okazji urodzin Janinka ogłosiła rozdawajkę. A że tworzy ona swoimi rękami takie cuda, że aż człowiekowi dech zapiera to się zapisałam. 

Miałam szczęście i znalazłam się w grupie szczęśliwców. 
Rozpakowałam kopertę, a w niej znalazł się piękny czekoladownik z bardzo słodką zawartością, pochłoniętą przez moje dziecię:)
Mnie ostało się pudełko no i cudowny dodatek do czekolady.
A co to było?


Patrzcie sami:

Czyż nie jest on piękny!
Dziękuję pięknie za bardzo miłą niespodziankę!

Wam życzę miłego tygodnia i do zobaczenia w czwartek, bo xxx się tworzą mimo braku wpisu w ubiegły czwartek, który się zbiegł ze świętem, wyjątkowo ciężkim w tym roku...

PS do wymiany na urodziny zgłosiły się dwie osoby, czy jeszcze ktoś ma ochotę? Zapisy przyjmuję do 25 listopada pod tym postem:


Styczeń:
1. Madzia - 4 styczeń
2.Gosia - 16 styczeń


Maj:
1. Justiti - 15 maj


Lipiec:
1. Madzia B. 9 lipiec


Październik:
1. Basia P  - 29 październik

Listopad:
1. Bożena G - 19 listopad

Grudzień:
1. Elunia - 31 grudzień


Banerek powieszony na pasku bocznym - Zapraszam!

Myślę, że w przyszłym roku zostajemy przy zasadach z tego roku, czyli:
1. kartka urodzinowa
2. coś słodkiego
3. jakiś przydaś

Myślałam nad spersonalizowaniem kartek, np. każdy wybrał by sobie kolor czy motyw jaki chciałby dostać - co o tym myślicie? Czekam na propozycje i na Was!


Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

19 komentarzy:

  1. Fajny prezencik dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią zapisuję się na urodzinową wymiankę urodziny mam 19 listopada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, już zapisuję i cieszę się, że chcesz do nas dołączyć:) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Piękny prezent Co dowymianki można zrobić kartkę w ulubionym kolorze jubilatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za głos odnośnie formy wymiany:)

      Usuń
  4. Super prezencik dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezent dostała śliczny.
    Co do wymianki to myślę, że podanie ulubionego koloru i/lub motywu będzie dużym ułatwieniem.
    Ja w tym roku odwiedziłam wszystkie blogi koleżanek - która ma tzw." metryczkę do wymianek" to sobie poczytałam i wiedziałam jaki kolor lubi, jakie przydasie chętnie przygarnie, ale niestety nie wszyscy mają tę metryczkę.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny prezent otrzymalas. Piękny. To może i ja się na wymianę urodzinową zapiszę jeśli można?

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, przepiękny prezent dostałaś od Janeczki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu! Przeuroczy prezent dostałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chętnie wezmę udział w wymiance - 16 stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udana niespodzianka zawsze zachwyca:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny prezent:) Pozdrawiam Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny prezent - gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny prezent :)
    Ja też się przyłączę do wymianki w nowym roku :) Urodziny mam 4. stycznia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!