poniedziałek, 28 sierpnia 2017

31. Szydełkowe co nie co - patchwork - finał

Witam cieplutko!

No i mimo wszystko musiałam i tyle. Musiałam skończyć, bo nie byłabym sobą, bo nie lubię jak mam coś zaczęte, i nie lubię, by ktoś na mnie czekał. Więc robię ile sił w rękach i oczach i do przodu.

Właśnie dziś nastał ten dzień, kiedy mogę się pochwalić zakończeniem mojego patchworkowego bieżnika.




Wprawdzie niteczki jeszcze są, ale już mnie cieszy! A wam jak się podoba?
Pochowam niteczki i zamówienie uważam za zakończone.
Teraz znów w ramach relaksu - karteczki będę tworzyć:)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

39 komentarzy:

  1. On już był piękny w trakcie tworzenia :-D Cudny wzór !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się podoba! Jednym słowem powstało cudeńko. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny, Madziu!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu wygląda cudnie. Nowa właścicielka będzie zachwycona. Gratuluje samozaparcia , ale osobiście też nie lubię jak mam cos do skończenia , musze jak najszybciej :-)
    Pozdrawiam i miłego dnia życze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy tak samo Aniu:) dziękuje pięknie i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  5. Madziu jest przepiękny!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny obrusik :) Pisze się po wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, bieżnik jest zachwycający. Masz naprawdę złote rączki.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo Madziu za wykonanie, pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny bieznik az sama bym taki chciala:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, jest przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie sobie poradziłaś.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda! Wzór jest interesujący i bardzo mi się podoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny bieżnik. Gratuluję wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny... Mój patchworkowy bieżnik ciągle w planach, ale może w końcu się za niego zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podziwiam:) ja nie mam cierpliwości do łączenia tych elementów...

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! Ile cierpliwości trzeba, aby takie cudo zrobić.Czekam na karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny bieżnik, właścicielka na pewno będzie zadowolona. Mam podobnie pracę robione na zamówienie zawsze mają pierwszeństwo. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny bieżnik, właścicielka na pewno będzie zadowolona. Mam podobnie pracę robione na zamówienie zawsze mają pierwszeństwo. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Madziu, piękny bieżnik. Mam nadzieję, że ręka juz nie boli. Trochę tego dłubania przy nim było. P.s. Jak ja nie lubię chować nitek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Madziu, Madziu - masz tyle talentów! Zdolna dziewczynka :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne! Talent o którym można śnić!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!