czwartek, 21 września 2017

38. Karteczkowanie przez cały rok - WRZESIEŃ

Witam cieplutko!
Mała przerwa od xxx. Dziękuję, że mnie motywujecie i wspieracie. Czuję, że dam radę:) Choć jeszcze 5/8 przede mną, ale z Wami się uda:) Dziękuję.

Tak więc mimo wszystko mała przerwa i w tym tygodniu powstały karteczki.
Karteczki na całoroczną zabawę u Ani:

Na pierwszy rzut - kartki na Boże Narodzenie - takie same, ale w odwróconych kolorach:




Następnie okolicznościowe, gdzie główną rolę przydzieliłam napisom:


Ostatnia karteczka wielkanocna z folklorem:

Mam nadzieję, że karteczki zostaną przyjęte pozytywnie.
A i zapomniałabym - kolaż:)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

19 komentarzy:

  1. Madziu jak by mogły nie zostać przyjęte ??? Przecież są cudowne !!!!!Wszystkie jak jedna . Miałam podobny pomysł na odwrócone kolory w czarno białej . ale mnie nie wyszło a u Ciebie jest bosko ! Świetny też miałaś pomysł na folkowa kartkę. Jak miło popatrzeć na takie cuda.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki:) Ciekawy pomysł z odwróconymi kolorami. Pozdrawiam Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, świetne karteczki. Pomysł na odwróconą kolorystykę to strzał w dziesiątkę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! Te Bożonarodzeniowe podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karteczki. A odwrócone kolory super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki, urocze wszystkie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki ,mnie najbardziej folkowa zachwyciła :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny pomysł Madziu na odwrócone kolory:) i wielkanocna jest ciekawa w połączeniu folkloru z tekturkami...super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu z przyjemnością oglądam Twoje karteczki,wszystkie są wyjątkowe i piękne :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne!... Szczególnie te Bożonarodzeniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super klimatyczne karteczki, gratuluje pomysłów! Pozdrawiam cieplutko, mimo szarugi za oknem:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne karteczki powstały 😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydawało mi się, że już pisałam komentarz, ale nie widzę:-) Super karteczki, bardzo pomysłowe i delikatne. Folk wymiata:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje karteczki są po prostu cudne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!