poniedziałek, 24 lipca 2017

21. Kartki przez cały rok u Ani - LIPIEC

Witam cieplutko!
Powoli zbliżamy się do końca miesiąca, więc nastał odpowiedni moment by w końcu pokazać karteczki na zabawę u Ani. W tym miesiącu tematy dla nas wybierała Iwonka, a są to:


Pierwsza powstała karteczka z przebiśniegami - sztalugowa (czy jak się ona nazywa, w każdym razie ładnie stoi:)



I na stojąco z atrybutami Wielkanocnymi:


Kolejna na najbliższe Boże Narodzenie:



A najwięcej problemu było z latem, ale postawiłam na żywe kolory, motylka i truskawki - piękne walory lata - mam nadzieję, że zostanie mi to uznane:

Rozkładana, w środeczku - z jednej strony - truskawki i miejsce na życzenia:


Z drugiej strony, motylek:

Na koniec obowiązkowy kolaż:


Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

32 komentarze:

  1. Piękne kartki :-D Śliczne przebiśniegi na sztalugowej ,fantastyczna kompozycja z kwadratami i cukrową laseczką oraz apetyczna babeczka na letnim składaczku :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kartki stworzyłaś , widać w nich pasje tworzenia :)
    Mnie najbardziej podoba się świąteczna - świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, świetne karteczki. Czy te przebiśniegu na sztaludze sama rysowałaś?
    A letni parawanik jest bombowy - taka kwintesencja lata.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Gosieńko, aż tak uzdolniona nie jestem, z jakiejś strony z kolorowankami:) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. Pięknie zinterpretowałaś wytyczne, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Parawanik jak dla mnie rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może wrócę do tej formy kartki:)

      Usuń
  6. Śliczne kartki, Madziu!
    Letnia zachwyca kolorami, kwiatami, koronkami, na bożonarodzeniowej piękna kompozycja z kwadratów, a przebiśniegi po prostu uwielbiam.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam ciepło na cały tydzień:)

      Usuń
  7. Śliczne karteczki,ta letnia bardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu, super karteczki, muszę w końcu też kiedyś zrobić taki parawanik bo to świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też przypadł do gustu i chyba go kiedyś powtórzę:)

      Usuń
  9. Najbardziej podobają mi się przebiśniegi :)

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie wyszły Ci te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uf w końcu dotarłam do Ciebie, mam problem w Twoim blogiem na służbowym kompie , bo i sie nie wyświetlają zdjęcia, a w domu jakoś mi uleciało że powinnam tu zajrzeć :-), więc wybacz Madziu za małe spóźnienie.
    Kartki piękne zrobiłaś , zachwyca mnie forma sztalugowa i parawanik. Wszystkie wytyczne spełnione więc oczywiście wszystkie zaliczone na szósteczkę.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, ja mam tak z blogiem Jadzi K. Nie wiem ale zawsze mi blokadę wciska:) Dziękuję za miłe słówka i czekam na kolejne wytyczne. Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, dopracowane karteczki, najbardziej zachwyciły mnie "stojące" przebiśniegi, muszę kiedyś spróbować tych sztalug:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kartki. Letnia wspaniała taka kolorowa i radosna. Musze zakupic sobie taki dziurkacz bo rewelacyjnie ta falbanka wychodzi Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!