czwartek, 24 stycznia 2019

165. Czwartek z haftem, a właściwie już piątek, czyli "Maki na wietrze" cz. 20

Witam cieplutko!

Czwartek, czwarteczek, czwartunio czyli maki, maczki moje czerwone.
Co mogę powiedzieć - udało się!
Skończyłam!

Muszę tylko wyprać, wyprasować i oprawić.
Ale poczekam z tym na chabry, bo one będą kolejne i razem będą tworzyć całość w pokoju.

Nie będę przedłużać.
W tamtym tygodniu miałam tyle:



Dlatego nie pokazywałam, bo po co? tak niewiele tego było do końca.

Dziś już jest tak!


Czyli haft skończony!
Zdjęcia całości nie będzie, bo wymięte to strasznie. Pokażę jak oprawię, więc potrzymam Was jeszcze w niepewności:)

Czy od razu zabieram się za chabry? Nie. Muszę trochę odpocząć. 
Co to będzie? Tego Wam nie zdradzę, ale dowiecie się wkrótce co mi tam po głowie chodzi :)

Dziękuję, że zaglądacie, komentujecie, wspieracie i jesteście! 
Bez Was to nie byłoby to samo.
Ściskam Was ciepło:*

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

17 komentarzy:

  1. Gratuluję ukończenia tego pięknego haftu :) Nie trzymaj nas za długo w niepewności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, czekam niecierpliwie na całe maczki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje Madziu a chabry będą równie piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Madziu,cudowne maczki !!!
    PS mam pytanie : na jakim materiale wyszywasz obrazy?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Elu na zwykłej kanwie - to jest akurat aida 14ct biała. Ściskam:*

      Usuń
  5. Madziu gratuluję ukończenia haftu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje!!! Maki na pewno sa cudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ukończenia haftu 🙂bardzo ładne maki czekam na chabry bardzo je lubię 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki piękny haft nie mógł zostać niedokończony - gratuluję i jestem bardzo ciekawa chabrów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDNE!!!!
    Madziu wiedziałam, ze będzie pięknie i jest.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. No to czekamy na maki już oprawione, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Haft wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!