czwartek, 17 stycznia 2019

163. Urodzinowe paczuszki - styczeń 2019 cz.1

Witam cieplutko!

Dziś przychodzę do Was by pokazać jakie prezenty ostatnio wędrowały z mojej poczty w Polskę.
Zacznę od urodzin Eli, która świętowała 31 grudnia i zamykała naszą wymianę całoroczną.
Do Eli powędrowała karteczka w technice irys folding wraz z dodatkami.



Dziękuję wszystkim uczestniczkom zeszłorocznej zabawy za udział, za paczki, za punktualność i obieg informacji, który jest najważniejszy przy takich przedsięwzięciach. Mam nadzieję, ze w tym roku również będziemy się dobrze bawić.

 ********************************
Przechodzę więc do wymiany 2019
W tym roku w zabawie podajemy motyw, więc mam nadzieję, że paczki jeszcze bardziej przypadną do gustu obdarowanym.

Na początku stycznia urodziny miała Madzia, która uwielbia maki i motywy łowickie.
Mam nadzieję, że choć trochę trafiłam, a to co wysłałam prezentuję tu.
Karteczka w technice pergamano


trochę dodatków do tworzenia kolejnych prac, coś słodkiego i do picia.




Druga osoba, to Gosia, która jako motywy wskazała koty i motywy morskie.
Karteczka również w technice pergamano




oraz dodatki – stempelki z kotkami, papiery, coś do picia i coś słodkiego




Mam nadzieję, że dziewczyny zadowolone.

****************************** 

Następnym razem pokażę to co poleciało na urodziny do Niemiec.
Oj dzieje się urodzinowo-imieninowo w tym roku.


Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

11 komentarzy:

  1. Madziu, dziękuję za piękną paczkę, trafiona w 10000% :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygotowałaś super prezenciki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne paczuszki urodziniwe a karteczka iryskowa po prostu cudna.
    Pozdrawiam Madziu serdecznie.
    PS właśnie uświadomiłam sobie że zapomniałam zrobić fotki wysłanych paczek do Madzi i Gosi.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenty poleciały .

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki! A do tego wspaniałe dodatki. Na pewno obdarowane zadowolone 👍
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne prezenty przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu, rewelacyjne prezenty.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie obdarowałaś uczestniczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne paczuszki przygotowałaś Madziu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!