czwartek, 21 czerwca 2018

117. Kartki na zabawy czerwcowe, czyli Ania i Ula

Witam cieplutko!

Jak mija Wam tydzień? Mój dość szybko, ale jakoś mało energicznie podchodzę w tym tygodniu do życia - budzik mam nastawiony tak że dzwoni mi dwa razy w ciągu nocy (regularne podawanie lekarstwa) i trzeci jak wstaję do pracy, czuję się wypompowana, zmęczona, osłabiona....

Ale postanowiłam, że zabawy u Ani nie odpuszczę. W tamtym miesiącu nie udało mi się stworzyć kartki dla Uli, więc w tym się rekompensuję i w czerwcu powstały dwie czerwcowe:) Może majową nadrobię potem, jak przyjdzie natchnienie.

Zaczynam od Ani:



Pierwszą kartkę już pokazywałam tu, ale jeszcze raz dla jasności - haft, tekturowy motyl, napis wieloczłonowy:

Druga karteczka - wielkanocna - papier w kwiaty, napis, tekturowe jajo:

Trzecia karteczka - mikołaj, napis, format DL:

i kolaż:


*****************
Do Uli zaś - mapka:

Moja interpretacja:


Kolaż:

************************

Jeszcze została mi Inka, ale nie wiem czy dam radę, bo - no właśnie - po pierwsze napaliłam się na krzyżykowy haft zalegający w szafie, po drugie hardanger mnie trochę wciągnął i między czasie coś już dłubię i nawet zapisałam się na kolejny sal w tym temacie.


Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

18 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i delikatne karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu ciesze się że mimo zmęczenia zrobiłaś karteczki na moją zabawę. Są świetne wszystkie, aczkolwiek ta wyszywana najbardziej mi sie podoba.
    Pozdrawiam serdecznie, życzę dużo zdrówka i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu kochana, prześliczne są Twoje karteczki. Podziwiam!
    Ten tydzień jest dla mnie szczególnie intensywny, jak to zawsze bywa z ostatnim tygodniem roku szkolnego.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki. Pozdrawiam Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu! Śliczne karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu podziwiam, że mimo wszystko masz siłę i chęć jeszcze tworzyć karteczki, świetnie wyszły. Trzymaj sie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robótki to najlepszy sposób na oderwanie się od codziennych trosk. Kartki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu przeciez nic na sile, rob to co Ci daje przyjemność:) tak po prostu ! Sił do trudów dnia codziennego :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki, Madziu!
    Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kartki! :) Wielkanocna najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Człowiek niewyspany to człowiek zmęczony...
    Mam nadzieję, że lekarstwa już podziałały :)

    A na oderwanie myśli od trosk...faktycznie robótki dobrze robią ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziu super karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!