poniedziałek, 18 czerwca 2018

116. Prezentowo

Witam cieplutko!

Jak minął weekend? Ja niezbyt wyspana, ale zaczynam kolejny tydzień pełna energii mimo wszystko.
Tego i ja Wam życzę:)

Dziś chciałam Wam pokazać co ja wysłałam i co ja otrzymałam, stąd ten tytuł posta.

Zacznę od prezentu jaki powędrował do Gosi w ramach zabawy podaj dalej.
W paczce znalazł się hardangerowy igielnik, zakładka wykonana haftem matematycznym, karteczka urodzinowa, coś słodkiego, herbatki, kanwy (plastikowa i aida), naklejki i przydasie do tworzenia karteczek.


******************************************
Ja zaś dostałam cudowny album od Gosi X.
Dziękuję Ci Gosiu za niego jest przepiękny!

Gosia pokazała go pięknie u siebie, o TU
Ja tak pięknych zdjęć nie zrobię, a tam możecie go podziwiać w całej okazałości.
Album cieszy moje oko, jest jeszcze piękniejszy w rzeczywistości niż na zdjęciach.
Gosiu - jeszcze raz pięknie dziękuję!


********************

Pytanie do osób biorących udział w wymianie - proszę o potwierdzenie otrzymania adresów, może być pod tym postem, może być w odpowiedzi na mojego maila.

********************

Dziś tyle, dziękuję Wam wszystkim za to że jesteście, piszecie, komentujecie. Bez Was to nie było by to samo.
Dziękuję!

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

23 komentarze:

  1. Pięknymi rzeczami się wymieniłyście. Najważniejsze, że jesteście zadowolone. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość paczuszki podziwiałam już u Gosi :) A album jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu świetne prezenty przygotowałaś, zaintrygowała mnie zakładka haftem matematycznym , super jest . Muszę poszukać jakieś wzorki na takie zakładki. ALbumik od Gosi cudny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdo jak widzę udała Wam się ta wymianka, najważniejsze że obie jesteście z niej zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezent przygotowałaś, obdarowana na pewno zachwycona. A album piękny dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się wymieniłyście:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się wymieniłyście :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty :)
    Adresy dostałam - dziękuję.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne prezenty super są takie wymianki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu! Śliczny Prezent przygotowałaś, Album jest piękny oglądałam już u Gosi - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Magdaleno nie ma to jak udana wymianka, wspaniale się obdarowałyście.Każda z Was będzie miała piękną pamiątkę.
    Serdeczności zostawiam 😚

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny prezent Madziu:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. tyle piękności,adresiki mam,już pracuje nad prezentami

    OdpowiedzUsuń
  14. Madziu, piękne prezenty przygotowałaś. Cieszę się, że album Ci się spodobał.
    Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze raz dziękuję za wszystkie wspaniałości! Albumik piękny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko piękne. Fajnie dawać i dostawać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!