poniedziałek, 31 grudnia 2018

160. Podsumowanie 2018

Witam cieplutko!

Dziś będzie nietypowo jak na mnie, czyli pokusiłam się o podsumowanie roku 2018. 

Nigdy tego nie robiłam, mimo, że w tym roku minęło mi 3 lata blogowania - najpierw na blogu onetu, a potem tu na blogspocie.

Ten rok był dla mnie szczególny i sama się dziwię, że tyle prac powstało mimo tego wszystkiego.


Od czego zacznę? Od haftu. 
W tym roku obok haftu krzyżykowego, w którym tworzę maki i które jeszcze są na tamborku, a pokaże je dopiero po nowym roku, stworzyłam kilka prac w hafcie richelieu, hardanger i needlepoint.







Powstała jedna frywolitkowa serwetka:

Powstały 2 serwetki szydełkowe:


Powstało 14 zakładek w technikach: haft matematyczny (2), hardanger (1), richelieu(2), blackwork (4), decoupage (3) i pergamano(2)












Najwięcej powstało kartek. W sumie ( o ile się nie pomyliłam w rozrachunkach) powstało ich 105 sztuk. 

1. 12 irysowych ( w tym 7 na wymianę urodzinową):





      

      

 


2. 18 haftem matematycznym ( w tym 9 na wymianę urodzinową do koleżanek z Niemiec):





                               




      


3. 20 sztuk pergaminowych karteczek ( w tym 12 kartek na wymianę u Lidzi):








 


    

4. pozostałe kartki scrapowe w liczbie 55 sztuk:



Inne prace:

bransoletka koralikowa


skończony obraz haftem wstążeczkowym


oraz magnes na lodówkę



Brałam udział w zabawie u Ani, Uli i Inki - niestety nie we wszystkich miesiącach.
W wymianie u Lidzi brałam udział cały rok, ale podsumowanie tej zabawy będzie w osobnym poście.

Jeśli chodzi o wymiany to tylko urodzinowa - organizowana przeze mnie, oraz urodzinowa na forum niemieckim i pergaminowym oraz wymiana na Boże Narodzenie u Uli.

Chyba to już wszystko co udało mi się stworzyć w tym roku.

Nie tworzę planów na kolejny rok, bo wiemy jak to wygląda. Mam kilka małych nadziei na prace zarówno kartkowe jak i hafciarskie, ale to życie pokaże co nam wyjdzie, więc cieszmy się chwilą i twórzmy mimo wszystko!

Szczęśliwego oraz twórczego roku 2019!



Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

14 komentarzy:

  1. wszystkiego dobrego:)
    dziękuję za kartkę z życzeniami świątecznymi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe podsumowanie! Tyle przepięknych prac powstało!Zainspirowałaś mnie tymi podusiami do szpilek.Są śliczne! Jejku, ile kartek?! To był bardzo pracowity rok!
    Szczęśliwego Nowego Roku, oby 2019 był również tak owocny jak Ten, który właśnie się kończy.
    Wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. super podsumowanie piękne prace powstały

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace powstały :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, świetne podsumowanie, widać jak twórczy był ten rok dla Ciebie. A ten nadchodzący niech Ci przyniesie same dobre i piękne dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie podsumowanie i ile cudnych prac udało CI się w ciagu roku zrobić.
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponujący dorobek,jestem pod wrażeniem i tyle różnych technik rękodzielniczych -gratuluję !
    Życzę Ci Madziu dobrego roku,takiego żebyś była w nim szczęśliwa.Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i Rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne podsumowanie rękodzielnicze 2018 roku :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powstały u Ciebie piękne prace. Najbardziej mi się podobają cudne igielniki i kartki pergaminowe :) śliczności,oby takich prac było coraz więcej w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu! Super podsumowanie , Bardzo dużo u Ciebie się działo - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Madziu rewelacyjna robota !!! Gratuluje i zycze kolejnych tworczych dni 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu bardzo dużo pięknych prac stworzyłaś i świetne podsumowanie zrobiłaś. Gratuluje
    Pozdrawiam i udanego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziu miło jest odnaleźć twój blog, piękne prace z haftem matematyczny i prace z pergaminem podziwiam :) uściski Asia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ilość kartek powalająca - mogłabyś sklep otworzyć :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!