czwartek, 27 grudnia 2018

159. Święta, święta...

Witam cieplutko po świętach!

Wypoczęci? Zdrowi? Najedzeni? 
U nas spokojnie, bez pośpiechu, tylko ten zegar jak szalony sprawił, że dziś już mamy czwartek i trzeba było wracać do pracy. Pogoda u nas też nie dopisała, więc żadnych spacerów nie było niestety. Może w Nowy Rok będzie lepiej z tym śniegiem.

Dziś przychodzę do Was z I częścią paczuszek jakie miałam przyjemność dostać i wysłać w ramach dwóch wymian na jakie się zapisałam w tym roku.

Pierwsza wymiana - organizowana przez Ulę



Moją parą była Adrianna. Wysłałam jej taką paczuszkę - karteczka z piernikami (które coś słabo się załapały do zdjęcia) oraz przydasie świąteczne:


I od Adrianny dostałam piękną karteczkę, papiery zimowe i coś słodkiego:


Dziękuję pięknie za prezenty i za wymianę. Przepraszam, że tak późno publikuję i proszę o wybaczenie.

******************

Druga wymiana to wymiana z forum haftu matematycznego gdzie ja wysłałam taką:

Zaś otrzymałam:

Dziękuję również za paczuszkę:)

***************

Karteczki do Was również dotarły ale to przy kolejnej okazji :)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać udane wymianki miałaś, a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obżarci raczej;D
    Fajne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu, piękne się wymieniłyście.
    A ja dziękuję Ci za wspaniałą karteczkę, która dziś dotarła.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne wymianki i cudne upominki :)
    U mnie śnieg był we wtorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za kartkę świąteczną - dziś doszła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu! Super wymianki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wymianki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się wymieniłyście :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!