poniedziałek, 20 sierpnia 2018

133. Kartki przez cały rok - sierpień z Anią

Witam cieplutko!

Jak weekend? U mnie spokojnie, ale i pracowicie - tu ciasto, tam knedle ze śliwami, porządki, po prostu "dzień wolny" dla kobiety.

Udało mi się trochę czasu wysupłać na zrobienie karteczek na całoroczną zabawę u Ani. Tematem na miesiące wakacyjne był lift karteczek:

Ja zrobiłam 4 - jak bałagan to bałagan:)


Na pierwszy ogień - Boże Narodzenie i lift kartki Zosi:

kartka Zosi 



Mój lift: 


Kolejna kartka Uli:


Mój lift:


Potem wzięłam się za Wielkanoc i karteczkę Lidzi:


Mój lift:

Na koniec okolicznościowa Ani:

a moja interpretacja:


Wszystkie cztery razem:


Na ten miesiąc koniec, karteczka na wymianę do Lidzi zrobiłam również i trafi na pocztę razem z kartkami urodzinowymi na wrzesień jeszcze w tym tygodniu.
Jeszcze w czwartek się zobaczymy, bo gonię xxx jak się tylko da, a potem będziecie mogli ode mnie odpocząć przez chwilę. 

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

19 komentarzy:

  1. Madziu super lifty poczyniłaś, wszystkie kartki niezwykle udane.
    Pozdrawiam serdeczni i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne lifty poczyniłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne lifty, lepsze od oryginałów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszły Tobie te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, śliczne lifty. wielkanocny najbardziej mnie urzekł. Cieszę się, że dziurkacz się przydaje.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych kartek u góry chłodem już powiało. Ale śliczności narobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu! Prześliczne są Wszystkie karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczki Madziu, podoba mi się lift mojej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne karteczki Madziu :) Wielkanoc mi sie spodobała najbardziej, bo moje lifty karteczki Lidzi beznadzieja.... Usciski 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te Twoje lifty kartek Dziewczyn, bardzo podoba mi się Twój lift wielkanocny karteczki Lidzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne karteczki i cieżko wybrać tą naj:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne karteczki moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziu świetnie liftujesz:)
    podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!