poniedziałek, 13 sierpnia 2018

131. Kartka ślubna

Witam cieplutko!

Weekend minął jak z bicza strzelił. Deszcz i burza tak ogromny,że musieliśmy z ciężkim sercem zrezygnować z wyjazdu na podkarpacie w sobotę - może innym razem. 
Za to w domu przy grach planszowych spędziliśmy dzień. Co nie co udało mi się też podłubać przy maczkach, a w niedzielę na spacer krótki zrobić wypad, tak swojsko - rodzinnie, przy lodach w ogrodzie jak słonko zaświeciło. Szkoda, że w mniejszym niż zazwyczaj gronie.

Koniec smęcenia. Dziś pokaże Wam kartkę, która powędrowała do Belgii na wesele.

Powstała na zamówienie koleżanki z pracy w technice pergaminowej w kolorach niebieskich.



W środku największym problemem była dla mnie kieszonka na pieniążki - miała być ale tak by jej nie było widać.

Wymyśliłam takie coś:



Po lewej stronie jest założone z kartki (było trzyczęściowe składanie), a tylko góra i dół kieszonka sklejona taśmą dwustronną. Mała dekoracja z koronkowego dziurkacza, gołąbki z serduszkiem.

Życzenia wybrała sobie koleżanka, wklejone były obok, ale zapomniałam zdjęcia zrobić, więc musicie mi uwierzyć na słowo, że wyglądało cudnie.

Dziś tyle, zmykam do pracy, a wieczorami do maków. 

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

15 komentarzy:

  1. Przepiękna karteczka,cuda tworzysz Madziu, jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, obdarowani z pewnością będą zachwyceni.
    Pozdrawiam upalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu! Prześliczna karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu, cudna kartka i świetny sposób na kieszonkę wymyśliłaś.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kartka, nieodmiennie podziwiam tę technikę. Jak dla mnie mistrzostwo świata :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna! W moich ulubionych niebieskościach i turkusach! Świetnie wymyśliłaś z tą kieszonką na pieniążki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i bardzo elegancka kartka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka piękna a deszczu zazdrościmy u nas wielka susza ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pergamin plus niebieska baza - kocham to :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!