wtorek, 31 lipca 2018

127. Wymiana karteczkowa - lipiec - kolor

Witam cieplutko!

W lipcu zrobiłam dwie kartki - jedną na wymianę u Lidzi, drugą ślubną dla koleżanki z pracy, która powędruje aż do Belgii.

Dziś pokażę Wam tą wymiankową, ślubną innym razem, bo ślub dopiero w ten weekend:)

Temat na ten miesiąc to kolor. 




Miałam przyjemność robić kartkę w moim ulubionym kolorze dla Renii, która też taki sam kolor sobie wybrała. O jakim kolorze mowa? Oczywiście, że niebieski.

Tradycyjnie - kartka w technice pergamano:
Mam nadzieję, że karteczki przypadła Reni do gustu i choć trochę się spodobała.

Ja zaś dostałam piękną karteczkę od organizatorki zabawy - Lidzi:


Bardzo dziękuję za karteczkę oraz za wspólną zabawę.

*******************************

Czy Ela i Ania - lipcowe solenizantki - dostały już wszystkie paczuszki? Mam nadzieję, że wszystko przebiegło bez zarzutu i poczta nie zawiedzie. 


Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

16 komentarzy:

  1. Śliczną karteczkę Madziu zrobiłaś, ta konewka na niej urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu cudne kartki i ta wysłana i ta dostana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, piękne kartki. Nie ma to jak niebieski kolor:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknymi kartkami się wymieniłyście, a niebieski to też jeden z moich ulubionych kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki obie choć niebieski to nie mój kolor.
    Pozdrawiam upalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna koneweczka a i piękna do ciebie przyfrunęła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za niebieskim, ale te karteczki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki są rewelacyjne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne karteczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny. Też wybrałam niebieski, bo bardzo lubię ten kolorek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!