poniedziałek, 23 lipca 2018

125. Karteczki urodzinowe - cz.3

Witam cieplutko!

Weekend minął jak z bicza strzelił, powoli kończy się deszczowy lipiec, a ja jeszcze żyję urodzinami. Wprawdzie dalej czekam na 3 paczuszki (2 z Niemiec, 1 z kraju) ale i tak ma mnóstwo radości z tego co przyszło - bo jeszcze nigdy nie miałam takiego wysypu kartek urodzinowych.

Dziś przedstawię karteczki, które przywędrowały z Niemiec, wszystkie są wykonane haftem matematycznym, gdyż są tworzone w ramach wymiany na forum poświęconym właśnie temu haftowi.

Tyle gadania, czas pokazać te małe dzieła.


od Hansi:


Od Annette:

od Gudrun:

od Katrin:

od Hilde:

od Sylvi:

od Nadjak:

Każda piękna i wyjątkowa - dziękuję dziewczyny - vielen dank!

Życzę udanego tygodnia :)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

16 komentarzy:

  1. Piękne kartki, najbardziej spodobała mi się czwarta od góry. Jaka fajna, naprawdę urocza kartka. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki, bardzo podoba mi się haft matematyczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki dostałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za piękności matematyczne dostałaś :) Żadnego wzoru do tej pory nie widziałam , to tym bardziej z zainteresowaniem obejrzałam wysyp kartek !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale extra te kartki , wszystkie cudne i wyjtkowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki, haft matematyczny sprawia, że są takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu! Śliczne karteczki otrzymałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jedna to piękniejsza. Ze wszystkich haftów matematyczny najbardziej się mi podoba, szkoda tylko że nie potrafię, nie rozumiem go do końca. serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki z pięknymi wzorami :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, cudne karteczki dostałaś

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!