środa, 16 grudnia 2020

196. Kolejna praca przede mną...

Witam cieplutko! 

 Dziękuję, że zaglądacie i zostawiacie choć mały ślad po sobie.

Jak się macie? Jak przygotowania do Świąt?

U nas okna umyte, uszka za chwilę będą się lepić, choinka ubrana, powoli trzeba się przygotować do świętowania. Choć w tym roku ciężko mówić o świętowaniu. 

Pandemia, choroba Mamy, wizyty w szpitalach, nowe warunki do życia i pracy, nauki zdalnej... Oj tyle się dzieje w koło, może na chwilę da się czas zatrzymać.

Ale miało być o rękodziele. 

Miałam kończyć koc, ale jakoś nie mam do niego serca, nie wiem czemu, może kiedyś?

Zabrałam się za kolejną chustę - tym razem wzór Kalinda wg My crochetory w dwóch kolorach włóczki Scheepjes Whirlette nr 852 i 855, szydełko nr 3.0.



Dodatkowo chciałabym zrobić kolejną serwetkę hardangerową - mam wybrane dwa wzory, ciekawe który pójdzie na pierwszy ogień?

Chyba powoli mam dość szydełka i zaczynamy tęsknić za haftami...

To dobry znak na nowy rok, plany w głowie się układają i coraz częściej myśli krążą wokół rękodzieła.

I tym optymistycznym akcentem życzę wszystkim udanego weekendu i do następnego!

Ściskam!


Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

13 komentarzy:

  1. A ja tęsknię za szydełkiem. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Masz racje :)
      Życzę Ci zdrowych, spokojnych Świąt bez pośpiechu i zmartwień 🌠pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. A mi się chyba przejadł haft matematyczny i teraz tylko bym czytała, najchętniej zawinięta w ciepły koc. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też dobry sposób na spędzanie czasu, u mnie już w tym roku sporo książek przeczytanych, może uda mi się jakieś zestawienie zrobić? Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Pięknie się zapowiada :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta wspaniale się zapowiada, Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się świetna chusta. Ja też tak mam , że niektóre prace mnie nużą. Dlatego zawsze mam zaczętych kilka prac w różnych technikach. A potem nagle wysyp , bo wszystko się pokończyło.
    Zdrówka życzę Tobie i Twoim najbliższym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to znam, ja po długim teraz czasie wracam do robótek więc tęsknię za wszystkim po trochę:) pozdrawiam i również zdrówka życzę:)

      Usuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!