czwartek, 5 września 2019

185. Kartki, karteczki i inne wyprawy...

Witam cieplutko!

Jak zauważyliście może ostatnio, mało mnie na blogu i na innych blogach również. Mam tak czas wypełniony rożnymi zajęciami, ze nie mam nawet czasu na moje rękodzieło. Tworze tylko kartki na wymiany, na które się zapisałam i nic poza tym.

Dzis przyszłam Wam własnie pokazać te, które powstawały w ostatnim czasie.
Kartki, które poleciały na imieniny z tytułu wymiany u Ani:



Dla Lucynki:



Dla Hani:

Dla Ani:

Dla Julii:

*****************

Co się u mnie poza tym dzieje?
Staramy się z mężem zaszczepić w dziecku miłość do gór i zdobywamy powoli kolejne szczyty i kolejne szlaki przemierzamy. Byliśmy na tygodniowym urlopie w Zakopanem, który bardzo się udał. Niewyspani (bo na szlak wychodziliśmy już miedzy 6-7 rano) ale szczęśliwi.
Ale nim udalismy sie w Tatry odwiedzilismy Lysice w gorach swietokrzyskich i Lubomir w Beskidzie.


A w Tatrach - Sarnia Skala, Dolina Pieciu Stawow, Kasprowy Wierch, Gesia Szyja, Gubalowka i Butorowy Wierch - oczywiscie wszystko na nogach bez uzycia wspomagaczy:)


Jesteśmy z niego dumni, ze daje rady i ze idąc widzi to co my - piękno przyrody:)

Przed nami wiele jeszcze godzin w trasie, wiec może kiedyś spotkamy się na szlaku:)
Mam nadzieje ze i z czasem moje rękodzieło wróci na właściwe tory:)


Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

8 komentarzy:

  1. Piękne kartki Madziu no i super wycieczki po górach . Fajnie że tak rodzinnie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały wypoczynek a karteczki prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki zrobiłaś!
    Fajnie że chodzicie po górach z synkiem.Napewno pokocha taką formę aktywności.
    My wiele lat temu też zaczęliśmy chodzić po Tatrach z synem.miał wtedy 4 lata i świetnie sobie radził.Zaowocowało to tym że jako pełnoletni zrobił kurs taternicki i jaskiniowy z czego już nie byłam zadowolona.Po prostu bałam się o niego.
    Życzę ciekawych wycieczek i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu, piękne kartki zrobiłaś. I jacy z Was wspaniali górscy wędrowcy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki piękne, zwłaszcza te pergaminowe :-) Gdy tak patrzę na zdjęcia z górskich wypraw moich znajomych, sama mam ochotę tak powędrować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo dla Was! Karteczki piękne. Pergamano jestem zachwycona!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki i piękne zdjęcia,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!