środa, 14 sierpnia 2019

184. Świętowanie w lipcu (2)

Witam cieplutko!


Dziś przychodzę by się pochwalić. 
Druga seria karteczek tym razem z okazji urodzin, które miałam 9 lipca.
Najpierw paczki w ramach mojej wymiany:



Paczki przyszły i sprawiły mi wiele radości.

Od Eli

od Gosi


od Bożenki:

od Basi:



od Madzi:


Dziewczyny - wielkie dziękuję - spisałyście się na medal! Dziękuję za tyle przyjemności:)

Dodatkowo o moim święcie pamiętały:

Gosia, która przysłała dwie karteczki - jedną urodzinową, drugą imieninową:

Beata:

Agata:

Dziękuję Wam z całego serca!

*****************************
Na forum poświęconemu haftu matematycznemu również jest całoroczna wymiana urodzinowa. I tu również dostałam przesyłki:



Dziękuję pięknie:)

***************************

A w ramach wymiany na forum Pergaminki otrztmałam od rodziny pergaminowej taką piękną karteczkę w kształcie sukienki - jest cudna (przy okazji widać ile to lat skończyłam- ha ha)! Dziękuję:)

Jeszce raz wszystkim pięknie dziękuję - to był najlepszy lipiec urodzinowo-imieninowy w życiu:)
Moje dziecię aż jest zazdrosne, że tyle kartek nie dostało - może udało by się Wam sprawić mu trochę przyjemności z okazji tych jego 6 urodzin, które ma 23.09? Było by nam miło:)

Życzę udanego tygodnia i do następnego:)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

9 komentarzy:

  1. Pieknie Cię dziewczyny obdarowały,to bardzo miłe jak ktoś o nas pamieta
    Madziu napisz coś o swoim synku ,czym się interesuje ,jaki jest jego ulubiony bohater.Będzie łatwiej skomponować karteczkę .
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu kochana - moje dziecię niezmiennie kocha samochody - to jest jego konik największy :)

      Usuń
  2. Madziu, super dostać tyle pięknych karteczek. Oczywiście, dla Tomcia też wyślę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj... Przegapiłam? Wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki jedyne w swoim rodzaju , bo robione z sercem :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu śliczności !!! Czy mozesz przypomnieć imie synka???

    OdpowiedzUsuń
  7. Madzia, jeśli jeszcze tu zaglądasz proszę podaj mi swój adres.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!