czwartek, 30 maja 2019

182. Pergaminowa karteczka oraz prezent

Witam cieplutko!

Dziś chciałam Wam pokazać jaką kartkę przygotowałam dla Gosi, jednej z forumowiczek grupy pergaminowej. 
Kartka z okazji urodzin w imieniu całej Pergaminowej Rodziny, więc duża odpowiedzialność i ciężkie zadanie, biorąc pod uwagę jakie tam dziewczyny mają talenty i doświadczenie.

Przygotowałam kartkę z liliami oprawionymi w rameczkę.
Mam nadzieję, że karteczka przypadła do gustu i spełniła swoje zadanie.




Co myślicie?

******************

W weekend Mamy świętowały swoje święto. Ja swoją Mamę zabrałam na obiad i lody, taki całodzienny wypad. 
A ja od swojej pociechy dostałam taki oto rysunek, który oprawiony w ramkę stoi na biurku w pracy i mogę na niego patrzeć cały czas:)


Słodki i dla mnie najpiękniejszy:)

Tym miłym akcentem mówię do kolejnego napisania:)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

14 komentarzy:

  1. Podziwiam ilość pracy włożonej w przygotowanie pergaminowej karteczki. Nadziubałaś się, kartka śliczna.
    Kartki od dzieciaków zawsze są najcudowniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna a i upominek uroczy ja mam tez takie pamiątki po synu...ani nie wiem kiedy ma 19 lat jak ten czas leci

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka piękna ,ta technika to dla mnie jakiś kosmos Podziwiam od dawna.Wspaniałą pamiątkę dostałaś od swojej pociechy.Ja do tej pory przechowuję przedszkolne laurki swojego syna chociaż ma już 45 lat A ile śmiechu jest jak oglądamy czasem jego arcydzieła.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękną kartkę zrobiłaś dla Gosi. Kartka na Dzień Mamy jest wspaniała i nie dziwię Ci się, że tak Cię cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglada ta pergaminowa karteczka , a ramka z rysunkiem urocza- z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest przepiękna! podziwiam nieustannie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam to pergaminowe cudeńko, Madziu. A z Tomcia prawdziwy artysta.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękną laurkę dostałas od dzieci :) A kartki są na prawdę śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka, wymagała sporo pracy.:) Twój Synek też Cię pięknie obdarował.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie laurki zawsze są najpiękniejsze i mają najwięcej uroku :-) Kartka dla Gosi cudowna :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ wspaniała kartka i jaka misterna ta koroneczka, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne prace Madziu i Twoja i Syncia :):):) rosnie Artysta !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna kartka i prezent od syna najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!